Konfindustria: 67% e bizneseve pro taksës së sheshtë - Business Magazine Albania

Konfindustria: 67% e bizneseve pro taksës së sheshtë

Konfindustria

Qëndra e Studimeve të Konfindustrisë ka përpunuar dhe paraqet përfundimet e modulit të dytë të sondazheve me bizneset, lidhur me programet ekonomike të partive politike të paraqitura me rastin e zgjedhjeve të përgjithshme të 25 prillit 2021.

Sondazhet kanë përfshirë periudhën Shkurt- java e parë e marsit 2021. Në vlerësim janë përfshirë 143 biznese të kategorive të mesëm dhe të mëdhenj në Qarqet Tiranë, Durrës, Elbasan. Sektorët janë industri, prodhim, shërbime, agroindustri, etj, që punojnë  në  kushtet e tregjeve të hapura konkurrenciale. Në sondazhe nuk janë  përfshirë biznese, që  punojnë në kushtet e tregjeve të  mbyllura, me konkurrencë  të  kufizuar, përfitues të PPP, konçesioneve, liçenca të privilegjuara shtetërore, etj.

  • Pyetjes së parë të sondazhit të modulit të dytë, nëse mbështesin taksën e sheshtë 9% të propozuar nga opozita, ose taksën progresive në rritje, duke filluar nga 15% të pozitës dhe/ose asnjërën prej tyre, përgjigjet e bizneseve ishin si më poshtë ;
    • 67% e bizneseve mbështesin zbatimin e taksë së sheshtë 9%
    • 33% e bizneseve u shprehen me besim të ulët dhe/ose nuk mbështetnin asnjërën prej propozimeve partiake

Lexo: Regjistrohuni falas në panairin virtual ekskluziv me temë: “Studio, Puno & Jeto në Mbretërinë e Bashkuar”

  • Pyetjes së dytë të sondazhit, nëse duhet të zbatohen të  njëjtat politika fiskale taksimi përkatësisht për: – kategoritë  e bizneseve, që punojnë në  kushtet e tregjeve të hapura dhe konkurrenciale dhe – kategorisë së bizneseve, që  punojnë në kushtet e tregjeve të mbyllura, me konkurrencë  të pamjaftueshme, përfitues të PPP, konçesioneve, etj. përgjigjet ishin si më poshtë:
    • 71% e bizneseve ishin kundër përdorimit të politikave fiskale të njehësuara
    • 29% e bizneseve u shprehën për politika fiskale të njehësuara  

Qëndra e Studimeve të Konfindustrisë do të vazhdojë të publikojë të dhënat e moduleve të tjera të sondazheve të kryera me bizneset, lidhur me brendinë e programeve ekonomike të paraqitura nga partitë politike me rastin e zgjedhjeve të 25 prillit 2021.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0