Kompania Chobani, një shembull se si bizneset duhet të kontribojnë në mirëqenien kombëtare


Chobani, kompania me vlerë rreth 1.5 miliardë dollarë dhe marka më e shitur e kosit grek në SHBA, ka njoftuar se ka dhuruar fonde për të mbuluar borxhin e papaguar prej 77,000 dollarësh të drekës, për nxënësit e shkollave publike Warwick.

Lexoni: Themeluesi i Chobani tregon 4 sekrete për suksesin

Gjëja e fundit që fëmijët duhet të shqetësohen është nëse kanë për të ngrënë një drekë të ngrohtë në shkollë dhe turpi që ata mund të ndiejnë nëse shokët e tyre të klasës e kuptojnë se nuk mund të përballojnë për të ngrënë një drekë në shkollë,” vuri në dukje Chobani në një njoftim për shtyp, duke shtuar se ata po punojnë “për të sjellë vëmendjen ndaj krizës kombëtare të pasigurisë ushqimore në mesin e nxënësve” të cilët ndjekin Shkollat ​​Publike të Warwick. Chobani gjithashtu do të dhurojë kos në komunitetin përreth.

Ndërsa Departamenti i Shkollës kishte planifikuar të shërbente vetëm sanduiçë me xhelatinë dhe gjalpë luledielli për nxënësit që kishin borxhe për drekën, Angelica Penta, një pronare e frustruar e restorantit, kohët e fundit donte të dhuronte fonde për të ndihmuar, por departamenti refuzoi paratë, duke thënë se, “nuk ishte në pozitë të veçonte ose të identifikonte nxënësit që duhej të zgjidheshin për një reduktim të borxhit të drekës duke përjashtuar të tjerët“.

Kreu i Komitetit të Shkollës Karen Bachus më vonë publikoi ​​një deklaratë zyrtare, duke vënë në dukje se Komiteti i Shkollës, së bashku me Nënkomitetin e Politikave të qytetit, kohët e fundit kanë rishikuar politikën e drekës në shkollë, “me interesin më të mirë të nxënësve tanë në mendje”.

Gjithashtu është në plan që të votohet për një ndryshim që do t’ju lejojë të gjithë fëmijëve që të zgjedhin të hanë çfarë të duan pa marrë parasysh paratë që u detyrohen.

Bachus shtoi se ata po punojnë në mënyrë që të pranojnë donacione duke i shpërndarë ato në mënyrë të barabartë. Ekzistojnë rreth 1.653 familje me borxhe për drekën, që arrijnë shumën 77,000 dollarë.

Ndërsa Komiteti i Shkollës shqyrton vendimin, Penta vazhdon të mbledhë donacione në dy restorantet e saj, duke përfshirë Mike & Gel’s Pizza në Warwick dhe Gel’s Kitchen në West Warwick. Një llogari GoFundMe u krijua për të ndihmuar, duke mbledhur më shumë se 49.000 dollarë deri të enjten pasdite.

Chobani gjithashtu inkurajon bizneset e tjera për t’u bashkuar me ta “në këtë luftë” për të ndihmuar nxënësit, si dhe prindërit e tyre. “Si prind, ky lajm më thyen zemrën. Për çdo fëmijë, të ushqyerit duhet të jetë një e drejtë, jo privilegj. Kur fëmijët tanë janë të fortë, familjet tona janë më të forta,” tha Hamdi Ulukaya, i cili është themeluesi dhe CEO i Chobani: “Dhe kur familjet tona janë të forta, komunitetet tona janë më të forta. Biznesi mund dhe duhet të bëjë pjesën e tij për të zgjidhur krizën e urisë në Amerikë dhe për të bërë pjesën e saj në komunitetet që ata i quajnë shtëpi”.

Lexoni: Refugjatët, suksesi i një kompanie miliarda dollarëshe si Çobani

Kjo çështje ka fituar vëmendjen kombëtare në të gjithë vendin, si dhe shumë media e kanë raportuar si pjesë të mbulimit të tyre. “The Talk” në CBS premtoi një donacion prej 40,000 dollarësh pas raportimit të çështjes nga mediat.

burimi: turnto10.com

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale