Klientelë besnike ndaj markës tuaj? 3 Mënyra novatore për të krijuar atë! - Business Magazine Albania

Klientelë besnike ndaj markës tuaj? 3 Mënyra novatore për të krijuar atë!

Ndërtimi i besnikërisë ndaj markës është një nga kontribuesit më kritikë për suksesin e çdo biznesi në tregun e sotëm shumë konkurrues. Një bazë besnike e klientëve jo vetëm që sjell të ardhura të qëndrueshme, por gjithashtu shërben si një avokat për markën.

Ju mund të përdorni disa nga metodat e mëposhtme për ta bërë këtë.

1. Ofroni përfitime dhe shpërblime Ekskluzive.
Ofrimi i përfitimeve vërtet ekskluzive për klientët besnikë e njeh vlerën e tyre dhe u jep  një arsye për të vazhduar të kthehen. Shpërblimet mund të jenë çdo gjë dhe ato duhet të nxisin ndërveprimin e vazhdueshëm.

Disa startup-e kanë filluar të zbatojnë këtë strategji për të ndërtuar besnikëri ndaj markës. Markat  janë në gjendje të ndërtojnë besnikërinë e konsumatorit duke përdorur teknologjinë.

Lexo: Blen makinën e ëndrrave… për të mos e përdorur kurrë

Pavarësisht se në cilën industri bën pjesë startup-i ose biznesi juaj, zbatimi i kësaj strategjie është i mundur dhe shpesh shumë efektiv.

2. Besojini komunitetit tuaj për të marrë vendime.
Një nga mënyrat më të mira për t’i ndihmuar përdoruesit të kenë besim tek marka juaj, është ti bëni ata të ndihen të vlerësuar. Kjo mund të bëhet në shumë mënyra, por më e zakonshme është të jesh pranues ndaj reagimeve të tyre.

Lexo:Shefja e FMN thotë se rreziqet për stabilitetin financiar janë shtuar

Me futjen e teknologjive si blockchain, themeluesit janë bërë edhe më të guximshëm kur bëhet fjalë për integrimin e klientëve të tyre në procesin e vendimmarrjes.  Ju duhet të siguroheni që t’i lini ata të bashkohen në bisedë.

3. Krijoni eksperienca
Për të krijuar besnikëri ndaj markës, është e rëndësishme të ndihmoni klientët tuaj të shmangin përvojat e pakëndshme. Ju mund ta arrini këtë duke krijuar një përvojë të qetë të klientit në të gjitha pikat e kontaktit.

Kjo do të thotë që klientët duhet të jenë në gjendje të ndërveprojnë me markën tuaj në një mënyrë të qëndrueshme dhe kohezive, pa marrë parasysh nëse janë duke shfletuar website tuaj, duke ndërvepruar me kanalet tuaja të mediave sociale ose duke përdorur produktet tuaja. inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0