Kërkesa për iPhone 11 më e madhe sesa pritej

Kërkesa për iPhone 11 më e madhe sesa pritej


Kjo është kryesisht për shkak të opsioneve të reja të ngjyrave jeshile dhe vjollcë që Apple prezantoi këtë vit.

Po ashtu ai tregon në lidhje me çmimin e telefonave, me iPhone 11 Pro më të shtrenjtë që është një model më i preferuar në Shtetet e Bashkuara, ndërsa iPhone 11 më i lirë i cili po shitet shumë në Kinë.

Lexoni: Apple i mashtroi të gjithë duke aluduar që iPhone i ri kushton 300 dollarë më pak se iPhone i vitit të kaluar – nuk është e vërtetë

Duke marrë parasysh këto shenja të suksesit të hershëm, TF Securities vlerëson se dërgesat e iPhone-it në 2019 janë rritur në 70-75 milionë njësi (në krahasim me 65-70 milionë njësi të dërguara më herët) dhe parashikon që zinxhiri i furnizimit të iPhone-ve do të rritet në mënyrë të qëndrueshme në tremujorin e katërt të këtij viti.

Kuo beson se iPhone 11 është një zgjedhje e shkëlqyeshme për përdoruesit e iPhone 6 / 6s / 7, veçanërisht për shkak të çmimit të tij të ulët.

IPhone 11 për momentin kushton 699 dollarë, që është 50 dollarë më pak se iPhone XR, ndërsa iPhone 11 Pro kushton 999 dollarë dhe Pro Max 1,099 dollarë. Produktet e reja të Apple fillojnë zyrtarisht transportin këtë të Premte, 20 Shtator.

Macrumors

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0