Ja cilat janë detyrat që CEO-t nuk do të delegonin asnjëherë - Business Magazine Albania

Ja cilat janë detyrat që CEO-t nuk do të delegonin asnjëherë


“Komunikimi i lajmeve të këqija. Kur bëhet fjalë për aspekte të biznesit që nga dështimet, tek performanca e keqe, pushimi nga puna i dikujt dhe shumë të tjera edhe pse ne duam t’i fuqizojmë njerëzit tanë nuk ua delegojmë kurrë atyre këto detyra. Preferojmë që ata t’i dëgjojnë lajmet e këqija nga CEO-ja e tyre. Kjo iu jep njerëzve tanë një ndjenjë se ka udhëheqje në krye dhe se ne nuk largohemi nga gjërat sfiduese.”

Ahmass Fakahany CEO, Altamarea Group (ushqime & pije)

63% rritje 3-vjeçare

Të ardhura prej 65.7 milionë $ nga 2015

“Disa njerëz punësojnë formulatorë për markat e tyre. Kjo është diçka që kurrë nuk do ta delegoja. Unë jam i përfshirë thellë në formulimin e çdo produkti, në të gjitha aspektet dhe mendoj se kjo shkon së bashku me mbajtjen e qëndrueshmërisë së markës dhe jo duke lejuar që dikush të dobësojë impaktin që ka marka në një kompani.”

Doug Miller CEO, Core Nutritionals (shëndetësore)

407% rritje 3 vjeçare

2.3 milionë $ të ardhura nga 2015

Çfarë thotë Eksperti …

“Kur i jepni përparësi asaj që delegoni, pyesni veten, cilat aftësi tejkalojnë tuajat në një fushë të caktuar. Më pas pyesni veten se çfarë iu pëlqen të bëni më së shumti. Çfarë ju emocionon? Nëse keni katër ditë pushim, ku do ta kalonit kohën tuaj kur askush nuk do iu kërkonte? Delegoni gjërat që ju pëlqejnë më së paku njerëzve që kanë aftësi për t’i trajtuar ato. Shtrohet pyetja ‘Çfarë di të bëj më së miri?’ Drejtuesit e mëdhënj ndajnë të gjithë një tipar: një gatishmëri për të qenë vulnerabël. Ata vetë janë të vetëdijshëm se në çfarë fushash janë më të mirët dhe në çfarë fushash jo. Përqëndrohuni në atë që jeni më të mirët dhe delegojeni pjesën tjetër. Është një kombinim i aftësisë për të njohur dhuratat dhe talantet tuaja plus dhuratat dhe talentet e ekipit tuaj. ”

Jason Hanold CEO, Hanold Associates (burimet njerëzore)

87% rritje 3 vjeçare

5.3 milionë $ të ardhura nga 2015

“Mirënjohja. Nëse mund të falënderoj dikë për një punë të mirë, kjo bën një diferencë të madhe kur vjen nga unë sesa t’i them menaxherit të tij/saj për ta falenderuar atë person për mua.”

John Stires Bashkëthemelues, Brooklyn Winery (ushqim dhe pije)

95% rritje 3-vjeçare

5.2 milionë $ të ardhura nga 2015

“Kontrollimi i menaxhimit të nënshkrimeve dhe menaxhimi i parave.  Çdo javë, unë kontrolloj paratë cash, llogaritë e pagueshme, llogaritë e arkëtueshme, porositë në pritje, porositë e dërguara dhe porositë e faturuara. Nëse e shoh këtë, unë e kuptoj nëse kam një biznes që është në telashe apo një biznes që po rritet. ”

Tracy Holland CEO, Hatchbeauty (produkte dhe shërbime të konsumit)

530% rritje 3 vjeçare

59.1 milionë $ të ardhura nga 2015

Po ju çfarë nuk do të delegonit asnjëherë?

burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0