Si dhe sa po përdoret interneti në Shqipëri sipas ekspertëve - Business Magazine Albania

Si dhe sa po përdoret interneti në Shqipëri sipas ekspertëve

interneti
~3 minuta lexim

Përdorimi i internetit në Shqipëri po shënon një rritje të qëndrueshme nga viti në vit.

Sipas të dhënave të fundit të publikuara nga Eurostat, Shqipëria renditet e dyta pas Norvegjisë për nga përdorimi i teknologjive të informacionit dhe komunikimit në familje dhe nga individët.

Shifrat flasin qartazi për prani të internetit në çdo shtëpi shqiptare, por si po i shfrytëzojnë të mirat që vijnë me shtrirjen e internetit?

Sipas Eurostat, 98,44% e ndërtesave rezidenciale në Shqipëri kane të paktën një pajisje, e cila është e lidhur me internet, çka flet për një shtrirje të komunikimit në të gjithë territorin e vendit.

Lexo: Mbrëmja Gala “CCIT AWARDS 2024″/ DHTIT vlerëson sipërmarrjet më të mira në treg

Unë besoj që përdorimi i internetit vjen si pasojë e kërkesës shumë të madhe për të pasur akses mbi 4G dhe nga rezidentët që kanë filluar të konsumojnë 20–30 Mbps. Kërkesa e madhe mund të jetë rritur edhe nga prezenca e madhe turistike, që e ka çuar raportin mbi nivelin e popullatës. E dyta, një pjesë e mirë e gjërave kanë filluar të aksesohen në internet, kemi shtim të IPTV-ve dhe për bizneset, interneti tani është një detyrim,” shprehet eksperti i Teknologjisë së Informacionit, Erion Nako, në emisionin e TVSH.

Duke qenë se interneti nuk është më individual, por edhe i pajisjeve shtëpiake, si televizioni, kondicioneri. Shtëpitë inteligjente (“smart home”) do të duan edhe internet,” shton homologu i tij, Tomi Kallanxhi.

Ndërkohë sa i përket pranisë së qytetarëve në rrjetet sociale, të dhënat konstatojnë se 64,07% e personave të pyetur janë përdorues të platformave, duke i vendosur shqiptarët në mesin e renditjes europiane.

Mund të jetë pak më shumë, diku te 85–87% duke ditur nga statistikat që kemi ne të rrjeteve sociale, se shqiptarët janë populli më aktiv në këto rrjete sot për sot në Ballkan,” thotë z. Kallanxhi.

Prezenca në rrjetet sociale është kryesisht për të shfletuar, për të parë, por ka edhe rrjete si TikTok që po konsumohen shumë. Tashmë vihet re një ulje e prezencës në Facebook të moshave të reja,” shprehet z. Nako.

youtube

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse nuk mund të menaxhosh mirë të ardhurat e vogla, të ardhurat e mëdha do të jenë thjesht më shumë para që do të humbasësh.”
— Robert Kiyosaki
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0