Instagram do të fillojë të vendosë reklama në komandën tuaj “Explore”


Instagram, që është nën pronësinë  e Facebook, njoftoi se do të hapte reklama në seksionin e Instagram, ku përdoruesit  mund të shfletojnë foto dhe video nga llogaritë që nuk mund t’i ndjekin.

Kur përdoruesit e Instagram përdorin një foto ose video në seksionin “Explore”, përdoruesit mund të fillojnë të shohin reklama, teksa lëvizin përmes përmbajtjes. Ndryshimet do të futen gjatë disa muajve të ardhshëm.

Është një tjetër mënyrë që Instagram të lejojë që markat të jenë përpara klientëve potencialë. Rreth 80% e njerëzve  që ndjekin një biznes në Instagram dhe thanë se skedari “Explore”, mund t’i ndihmojë ata të gjejnë biznesin apo produktin tjetër që ata mund të duan. Kompania tha se më shumë se gjysma e llogarive në Instagram përdorin “Explore” çdo muaj.

Lexo: 3 Mënyra si të përdorni story-t e Instagramit për të rritur markën tuaj

Për reklamuesit, kjo është një mundësi për të qenë pjesë e asaj që është relevante në aspektin kulturor dhe është një mënyrë për të arritur tek audiencat e reja që kërkojnë të zbulojnë diçka të re.

Ky është vetëm njoftimi më i fundit i produktit për Instagram, i cili muaj më parë tha se ishte duke hapur mundësinë për reklamuesit për të promovuar postimet nga “ndikuesit”, ose përdoruesit të cilët punojnë për të promovuar shërbimet ose produktet e tyre.

CNBC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale