3 Mënyra si të përdorni story-t e Instagramit për të rritur markën tuaj


Më shumë se 500 milionë njerëz përdorin Stories Instagram çdo ditë. Kjo ju jep një mundësi për të arritur dhe angazhuar rregullisht para një audience massive. Në fakt, mbi një e treta e story-ve më të shikuara vijnë direkt nga markat.

Me story-t që zhduken pas 24 orëve, ju jepet mundësia të ekpserimentoni me përmbatje të ndryshme krijuese. Më poshtë mund të lexoni tre mënyra  të cilat ju mësojnë si të përdorni story-t tuaja për të rritur markën e instagramit.

Bëj zbulime
Hashtags dhe etiketimet mund t’ju ndihmojnë të bëheni të zbulueshëm për audiencën tuaj të synuar. Shtimi i story-ve të duhura në llogarinë tuaj mund të ndihmojë në rritjen e numrit të ndjekësve ndërsa fokusohet në fitimin e klientëve cilësorë.

Krijo përmbajtje të angazhueshme
Story-t e Instagram-it shikohen vertikalisht dhe vënë në funksion të gjithë ekranin tënd. Mësoni veçoritë e ndryshme dhe eksperimentoni me ta në përmbajtjen tuaj. Kjo mund të jetë një mënyrë krijuese për të dalluar markën tuaj nga konkurrenca juaj. Provoni të përdorni funksionin e sondazhit për të marrë informacion mbi vendimet e biznesit të tilla, si produkti i ri që dëshironi të krijoni, pasi që klientët tuaj mund t’ju japin reagime direkte.

Lexo:  Instagram e bën më të lehtë të rimarrësh llogarinë tënde të hakuar

Monitoroni performancën tuaj
Duke arritur të kuptoni analizimin e të dhënave në instagram, ju mund të jeni në gjurmët e suksesit të story-ve tuaja. Nëse ju i kushtoni vëmendje numrit të personave të cilët janë angazhuar duke parë storyn tuaj, lehtësisht mund të kuptoni performancën tuaj. Kjo do t’ju ndihmojë të kuptoni se çfarë lloj përmbajtje është më e mirë për t’u publikuar dhe se çfarë duhet ndyshuar.

Entreprenuer

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale