Hapet për herë të parë Call Center në shërbim të qytetarëve


Përurohet qendra e parë e Call Center-it, e cila do t’u ofrojë qytetarve të gjithë informacionin e duhur për marrjen e një shërbimi.

11800 është numri që për herë të parë vihet në dispozicion të qytetarëve me synimin për të shmangur radhët, por edhe korrupsionin në sportele.

Ministrja e Inovacionit tha se tashmë ofrohet informacion për 400 shërbime nga 1400 që janë në total.

“Është hera e parë që hapet një numër kombëtar, 11800 për shërbimet publike. Pse e bëmë këtë gjë? Ne kemi filluar një reformë shumë të thellë të shërbimeve publike në sportel. Jemi shumë koshient se ka shumë vështirësi në marrjen e shërbimit, ka vonesa, ka korrupsion dhe për këtë arsye kemi filluar këtë reformë”, tha Harito.

Ky shërbim do të ofrohet përgjatë gjithë javës përveç të shtunës ndërsa në call Center do të ofrojnë shërbim si fillim 20 operatorë.

 

burimi: GazetaDita

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale