Gjysma e kohës dixhitale kalohet në aplikacionet e smartphone-ëve

Gjysma e kohës dixhitale shpenzohet në aplikacionet e smartphone-ëve


Aplikacionet në smartphone përbëjnë gjysmën (50%) e kohës së medias dixhitale që shpenzojnë të rriturit amerikanë në internet, pasuar nga desktop (34%), me tabletë dhe rrjetet mobile me 16% e mbetur, kështu thotë një studim i ri.

Duke marrë parasysh se sa konsumatorët e rinj kanë përqafuar celularin, raporti më i fundit i aplikacioneve për celularë të SHBA nga kompania e matjes comScore, zbuloi se dy të tretat (66%) e moshave 18-24 vjeç kalojnë kohën e tyre dixhitale në aplikacionet e smartfonëve krahasuar me vetëm 23% të cilët kalojnë kohën e tyre në desktop.

Ndërkohë, vetëm 27% e amerikanëve të moshës mbi 65 e kalojnë kohën e tyre dixhitale në aplikacionet e smartfonëve dhe më shumë se gjysma (53%) preferojnë desktopin. Edhe për milenialët 25 deri në 34 vjeç, aplikacionet për smartphone përbëjnë pak më shumë se gjysmën (54%) e kohës së tyre.

Sipas analizave të Marketing Land, këto të dhëna përmbajnë “implikime të qarta të targetimit të audiencës” së bashku me gjetjet e comScore që “duopoli” i Facebook dhe Google ka tetë nga dhjetë aplikacionet më të mira në SHBA.

Aplikacioni kryesor i Facebook është më i popullarizuar, duke arritur 81% të të gjithë përdoruesve të aplikacioneve. Ndërsa Facebook Messenger dhe Instagram vijnë përkatësisht në vendin e tretë dhe të gjashtë.

Aplikacionet në pronësi të Google përbëjnë pesë nga dhjetë aplikacionet kryesore, duke përfshirë YouTube (# 2), Google Search (# 3), Google Maps (# 4), Google Play (# 8) dhe Gmail (# 9).

Vetëm aplikacionet që nuk janë në pronësi të Google dhe Facebook që renditen në dhjetëshen kryesore janë Snapchat (vendi i # 6 me Instagram) dhe Pandora (vendi i #10), raportoi Recode.

Sidoqoftë, Snapchat është qartësisht më popullor në mesin e përdoruesve më të rinj, pasi ai renditet i treti për moshat 18-24 vjeç dhe i gjashti nga konsumatorët e moshës 25 deri në 34 vjeç.

/War.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0