Rrjeti social ka prezantuar para publikut veçorinë Facebook News, një pjesë e re e aplikacionit që do të promovojë një larmi të gjerë lajmesh.
Seksioni është ende në fazën e testimit dhe do të jetë në disponim për të gjithë përdoruesit e Facebook-ut brenda disa muajve.
“Ky është një moment i madh për marrëdhëniet tona me industrinë e lajmeve”, ka thënë zyrtarja për lajmet në Facebook, Campbell Brown, në një intervistë për CNN Business.
“Unë e di se njerëzit kanë dyshuar tek ne dhe në angazhimin tonë për biznesin e lajmeve”, tha ajo.
“Ky projekt duhet të sinjalizojë që me të vërtetë duam të jemi të parët për lajmet më të mira”.
Lexoni gjithashtu:
Facebook News është i ndarë në “seksione tematike për të eksploruar biznesin, argëtimin, shëndetësinë, sportin, shkencën dhe teknologjinë”. Ai gjithashtu mirëpret historitë e ditës, të përzgjedhur nga një grup gazetarësh.
Algoritmi vjen me rekomandime të personalizuara për lexim të mëtejshëm, të përshtatura për lajmet që “ju lexoni, ndani me miqtë dhe i ndiqni, dhe ju lejon të fshini artikuj, tema ose editorë të padëshiruar”, ka bërë të ditur rrjeti social.
Ekziston gjithashtu një seksion për ata që lidhin abonimet në gazeta me llogarinë e tyre në Facebook. “Gazetaria luan një rol themelor në demokracinë tonë. Kur lajmet raportohen në mënyrë të thellë me burime të mira, ato u sigurojnë njerëzve informacione ku mund të mbështeten. Përndryshe, ne humbasim një mjet thelbësor për të marrë vendime të mira,” shkruan Facebook në një postim.
Seksioni “news” u jep përdoruesve “më shumë kontroll mbi lajmet që ata shohin dhe mundësinë e eksplorimit të një game më të gjerë temash me interes për ta, direkt nga aplikacioni Facebook”, thuhet.
Është bërë e ditur se të gjitha shkrimet do të vijnë nga burime të jashtme – Facebook nuk do të prodhojë asnjë nga këto lajme.
Disa publikues do të paguhen, nëse lajmet e tyre shpërndahen në Facebook.
Për këtë arsye, drejtori i përgjithshëm i i BuzzFeed Jonah Peretti, ka thënë në një memo se, “është një ditë e mirë për internetin”.
“Veçoria e lajmeve do të ndihmojnë në forcimin e biznesit tonë – por rëndësia e tij shtrihet përtej kësaj”, shkroi ai.
“Për herë të parë, ne po shohim që platformat po rriten dhe po marrin përgjegjësinë për rolin e tyre në ekosistemin e lajmeve”.
Megjithatë, mediat kanë shtruar shumë pyetje, se cilat portale do të paguhen dhe cilat jo.
Kjo, thuhet më tutje, është mjaft e komplikuar dhe shumë redaksi lokale janë të shqetësuara se do të mbesin mbrapa.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.