Facebook gjurmon edhe hollësitë më të frikshme për jetën tuaj. Ja se si t'i gjeni ato » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 03/05/2017

Facebook gjurmon edhe hollësitë më të frikshme për jetën tuaj. Ja se si t’i gjeni ato

Share
nga Fiorela Jaupi
Maj 03, 2017
Studied at Faculty of Economy, Master of Science in Marketing. Content Editor at Business Magazine Albania
lexo me teper >

Siç thotë dhe shprehja: “Nëse ju nuk jeni duke u shitur, ju jeni produkti.” Në asnjë situatë kjo nuk është aq e vërtetë sa në Facebook.

Rrjeti social numëron pothuajse dy miliardë përdorues dhe ofron sasi të madhe përmbajtjeje falas që e mban shumicën prej nesh të zënë me orë të tëra çdo ditë. Dhe në të ardhmen kërkon që ta shtojë këtë përpjekje për të na mbajtur në website edhe më gjatë, ose në pronat e tjera të Facebook, si Messenger, Whatsapp dhe Instagram.

Sa më shumë kohë që Facebook i mban përdoruesit, aq më shumë të dhëna mund të mblidhen për secilin prej nesh. Këto të dhëna janë ato që i sjellin reklamuesit në platformë dhe në fund të fundit ajo që vendos paratë në arkën e Facebook.

Business Magazine ju tregon një shembull me anën e kësaj tabele:

Kjo është vetëm një pjesë e informacionit që Facebook ka për një përdorues. Me një vështrim të shkurtër, ju mund të shihni se Facebook e di se çfarë lloji smartphone-i përdorim, shfletuesin që përdorim më shpesh, zakonet e udhëtimeve tona, madje edhe prirjet politike. Parashikimet bëhen në bazë të faqeve që pëlqejmë, përditësimeve të statusit, asaj që pëlqejnë miqtë tanë, vendndodhjen, fokusin e karrierës dhe madje si ndërveprojmë me llogari ose reklama të tjera, brenda ose jashtë faqes duke na dhënë një pamje mjaft të qartë të secilit prej nesh. Dhe këto janë vetëm të dhënat që Facebook bën publike.

Është diçka e mahnitshme, me të vërtetë. Edhe e frikshme në të njëjtën kohë. Ne kemi frikë nga hakerat, por kërcënimi më i madh për privatësinë në internet, të paktën sipas mendimit tim, vjen nga faqet me të cilat ndërveprojmë çdo ditë.

Këtu mund të kontrolloni profilin tuaj të reklamës. Për të parë informacionin që ju përshkruan më së miri, klikoni Your Information > Your Categories. Duhet të jetë relativisht i saktë. Nëse jo, mund të fshini grupet e reklamave që nuk mendoni se i përkisni. Mbani parasysh: nëse mendoni se fshirja e të gjithave prej tyre do të çojë në më pak reklama, e keni gabim. Ajo do të sjell vetëm që reklamat të jenë më të rastësisshme.

Burimi: thenextweb.com