Energjia, sektori me premtues për rritjen e ekonomisë shqiptare

Energjia, sektori me premtues për rritjen e ekonomisë shqiptare


Shqipëria është gati të marrë rolin e saj si kreu i Konferencës së Kartës së Energjisë në vitin 2019, në kuadrin e mbledhjes së 29-të të anëtarëve të saj më 27- 28 Nëntor 2018, në Bukuresht.

Në këtë kontekst, diplomati sllovak dhe Sekretari i Përgjithshëm i Kartës së Energjisë, Urban Rusnák u takuan me ministrin dhe zëvendës-ministren shqiptare të infrastrukturës dhe energjisë, Damian Gjiknuri dhe Dorina Cinari, zëvendësministrin e Jashtëm Etjen Xhafaj, Prokuroren e Përgjithshme Alma Hicka, Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë për Burimet Natyrore, Adrian Bylyku dhe Entela Cipa, përgjegjëse për Efiçiencën e Energjisë.

Pala shqiptare i dha një rëndësi të veçantë lidhjeve ndërkufitare, formimit dhe mbështetjes së një tregu funksional energjitik dhe zhvillimit të Burimeve të Energjisë së Rinovueshme.

Lexoni: Sfidat e komercializimit për klientët fundorë të energjisë

Është vënë re se ekonomia shqiptare ka regjistruar një rritje prej 4.45% në tremujorin e parë të këtij viti, mbështetur kryesisht nga sektori i energjisë dhe në veçanti nga prodhimi i energjisë elektrike nga operimi i infrastrukturës hidroelektrike. Shifra prej 4.45% është shënuar ndërkohë kur institucionet financiare ndërkombëtare kanë paralajmëruar për shenja të ngadalësimit të ekonomisë shqiptare dhe një rënie të PBB pas një rritje 9-vjeçare.

Konferenca e Kartës së Energjisë – një nismë ndërqeveritare – është organi që udhëzon dhe merr vendime për të zhvilluar dhe ruajtur Kartën e Energjisë pas nënshkrimit të Traktatit të Kartës së Energjisë në vitin 1994. Ky Traktat krijon një kuadër për bashkëpunim midis vendeve brenda dhe jashtë BE-së për nxitjen e bashkëpunimit afatgjatë energjetik, duke u bazuar në parimet e përcaktuara në Kartën Europiane të Energjisë.

Dispozitat më të rëndësishme të Traktatit kanë të bëjnë me mbrojtjen e investimeve, tregtimin e materialeve dhe produkteve të energjisë, zgjidhjen e çdo mosmarrëveshjeje, duke qartësuar kuadrin për funksionimin e konkurrencës, pronësisë dhe sovranitetit, regjimin e taksave dhe mbrojtjen e mjedisit.

/balkaneu.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0