E udhëhequr nga motoja “Përmbajtja është gjithçka”, Kirsten Jassies vjen si folëse në AllWeb Albania 2019


E udhëhequr nga motoja “Përmbajtja është gjithçka”, Kirsten Jassies vjen si folëse në AllWeb Albania 2019 në datën 17 Tetor.

Ajo është eksperte për rrjetin social Instagram, autore e disa librave, trajnere, folëse dhe stratege për përmbajtjen në mediat sociale. Ajo jeton në Utrecht, në Hollandë me familjen e saj. Kristen si një stratege për mediat sociale me një background në media, ndihmon kompanitë dhe brandet të rriten dhe të arrijnë audiencën e synuar, duke krijuar përmbajtje që angazhon konsumatorët.

Lexoni: AllWeb Albania 2019 prezanton folësit e rinj, Kirsten Jassies, Henry Leerentveld dhe Granit Doshlaku

Ajo ndan mësimet dhe eksperiencën e saj në platformën e mirënjohur hollandeze të marketingut Frankwatching, në blogun e saj justK dhe në rrjetet sociale. Frankwatching është site për të gjithë ata që janë të përfshirë ose të interesuar në marketing, komunikim, media sociale dhe teknologji. Përmbajtja dhe cilësia mbi të gjitha. Ajo është blogere që nga viti 1998. Libri i saj i dytë instaPROOF, u publikua në Shtator të vitit 2018 duke shitur më shumë se 14.000 kopje.

Ju mund ta punësoni Kirsten për këshilla, workshop-e dhe prezantime përmes kompanisë së saj justK. Përmbajtja dhe media sociale janë gjithmonë thelbësore për punën e Kirsten.

Ju mund të gjeni shembuj të prezantimeve, masterklasave dhe workshop-ve në Slideshare.

Po kërkoni për influencuesit e duhur për fushatën tuaj?
Dëshironi të përdorni Instagram për markën tuaj?
Dëshironi të dini se si mund të krijoni me lehtësi përmbajtje vizuale që tërheqin menjëherë?

Atëherë Kirsten mund t’ju ndihmojë! Ejani në datën 17 Tetor ta ndiqni live në edicionin e 4-ët të AllWeb Albania, konferenca dedikuar marketingut dixhital që organizohet në Tiranë.

Lexoni: Pse duhet të merrni pjesë në konferencën e marketingut dixhital, AllWeb Albania me 17 Tetor?

Disa këshilla për Instagram nga Kristen Jassies:

Kirsten Jassies është specialiste në temat e mëposhtme:

  • Online personal branding
  • Blogging (B2B and personal)
  • Influence marketing
  • Content marketing
  • Social media
  • Instagram Marketing
  • Instagram and Pinterest inspiration and applications
  • Visual content / storytelling

Kirsten është një person kureshtar, entuziast, pozitiv dhe me një pasion për të publikuar veçanërisht në mediat sociale, përmbajtje vizuale dhe blogje.

Ajo ka punuar si DJ për 8 vite me mikun e saj Bonnie nën emrin Hotlipzz&Jane. Eventi kulmues i karrierës së saj ishte kur performoi në një festival të quajtur Lowlands në vitin 2008, për 6.000 njerëz. Gjithashtu është bassplayer në grupin punkrock Blaffenden Affen. Ky është i vetmi moment kur ajo nuk përdor kompjuterin, tabletin ose smartphone-in e saj.

Në videon e mëposhtme mund të dëgjoni një prezantim të saj rreth Instagram:

Për sponsorizime, bileta apo informacione më të detajuara kontaktoni me:

Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose [email protected]

Si edhe me Darko Buldioski, në 070/ 30 70 40 ose në [email protected]

ose mund të blini biletën tuaj në https://allweb.al/tickets/

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale