Një shtet dhe dy linja ajrore kryesore që operojnë flota të klasit botëror me distanca të gjata nga qendra të ndryshme kryesore të aviacionit të vendosura afër njëra-tjetrës. Në letër, pronësia e Emirateve të Bashkuara Arabe e dy aeroplanëve të fuqishëm globalë të fluturimeve të gjata me rrjete ajrore ndërkombëtare kryesisht të mbivendosura që konvergojnë aq afër mund të duket një ekstravagancë shumë larg. A nuk mjafton një?
Dhe kështu, njoftimi nga Emirates dhe Etihad për një marrëveshje të re për të punuar më ngushtë do të ringjallë në mënyrë të pashmangshme thashethemet për një bashkim të mundshëm midis të dyve: diçka e diskutuar gjatë në një lloj niveli akademik në qarqet e aviacionit, veçanërisht gjatë kohërave të vështira ekonomike, por potencialisht të penguar nga politika lokale – dhe fakti që aeroportet e tyre qendrore të simbolit të statusit janë një orë larg njëri-tjetrit në terren.
Lexo:Një guidë për të ‘lexuar’ midis nuancave të çdo emoji zemër
Në fillim të këtij muaji, të dy linjat ajrore, të dyja duke u kthyer ende nga ndërprerja e shkaktuar nga pandemia, ranë dakord për një të ashtuquajtur partneritet “interline”. Lëvizja ngre pyetje rreth asaj se çfarë do të thotë kjo për pasagjerët dhe nëse një super linjë e re rajonale ajrore është më në fund në rrugën e saj.
Emirates dhe Etihad janë të dy transportues flamuri të Emirateve të Bashkuara Arabe, vendi i vogël i Gjirit i përbërë nga shtatë emiratet. Emirates, i themeluar në vitin 1985, është i bazuar në Dubai dhe është një nga linjat ajrore më të mëdha në botë sipas shumicës së matjeve. Etihad është më i ri, i themeluar në 2003 dhe me qendër në Abu Dhabi.
Aeroporti Ndërkombëtar i Dubait dhe Aeroporti Ndërkombëtar i Abu Dhabit janë më pak se 150 kilometra larg njëri-tjetrit dhe lëvizja ndërmjet tyre zgjat rreth 75-90 minuta në varësi të trafikut. Në përgjithësi, kryeqyteti i Emirateve Abu Dhabi është i njohur për faktin se është më i vogël dhe më i qetë se fqinji i tij verilindor me shkëlqim dhe më i gjallë Dubai, por që të dy sigurisht kanë tërheqjet e tyre për udhëtarët përveçse janë qendra ekonomike rajonale.
Një nga pyetjet e mëdha që lind sa herë që Emirates dhe Etihad përmenden në të njëjtin njoftim është nëse kjo do të thotë një marrëveshje reciproke partneriteti më të ngushtë për përfitimet e shpeshta të fluturuesve, fluturimet e përbashkëta të kodeve dhe madje edhe një bashkim të mundshëm. SCAN
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.