Dhoma Amerikane e Tregtisë: Jo detyrime fiskale për të paktën 3 muaj, në turizëm 6 muaj - Business Magazine Albania

Dhoma Amerikane e Tregtisë: Jo detyrime fiskale për të paktën 3 muaj, në turizëm 6 muaj


Dhoma Amerikane e Tregtisë ka bërë të ditur kërkesat e  saj në këtë situatë të pezullimit të aktivitetit ekonomik. Ajo kërkon eliminimin e detyrimeve fiskale për të paktën tre muaj në të gjithë sektorët, ndërsa lehtësi në turizëm për 6 muaj. Përmes një njoftimi për mediat kjo përfaqësi e biznesit bën të ditur se ka kërkuar krijimin e një fondi emergjence, që do të mundësojë akses në kapital (me anë të kredive të buta si dhe granteve).

Dhoma vëren se po ndjek me shqetësim të madh sfidat e shkaktuara nga pandemia globale e Covid– 19 dhe ofron mbështetjen e saj për të parandaluar, mbajtur nën kontroll dhe zbutur pasojat e kësaj epidemie.

Propozimet kanë për synim të mundësojnë bizneset të përballojnë efektin negativ që shkakton pezullimi i aktiviteteve ekonomike

“Këto nuk janë kohë të zakonshme për biznesin. Politikat qeveritare duhet të orientohen në perputhje me situatat e jashtëzakonshme në të cilat po jetojmë. Në besojmë se rekomandimet tona do t’i vijnë në ndihmë të gjitha bizneseve të cilat janë dëmtuar financiarisht duke i lehtësuar nga detyrimet financiare të detyrueshme në kohë normale. Ne rekomandojmë plan masash si në vijim:

Kërkesë për shtyrjen e afatit ligjor për:

Depozitimin e pasqyrave financiare

Formularit për Deklarimin dhe Pagesën e tatimit mbi fitimin, si dhe;

Njoftimit vjetor për transaksionet e kontrolluara

Eliminimin e detyrimeve fiskale për të paktën tre muaj, dhe për bizneset në sektorin e turizmit gjashtë muaj

Krijimin e një fondi të emergjencës që do të mundesojë akses në kapital (me anë të kredive të buta si dhe granteve) në menyrë që bizneset të përballojnë efektin negativ të kësaj periudhe”.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0