Kur Facebook u hap për publikun në vitin 2006, kompanitë u përpoqën të bënin profile, të cilat më vonë u bënë faqe. Markat e dinin se kjo platformë ishte një mënyrë më e avancuar për të arritur klientët e tyre, një mënyrë për të “peshkuar atje ku ishin peshqit”.
Megjithatë, me kalimin e kohës, Facebook u bë më pak një vend i shenjtë peshkimi idilik. Facebook mund të japë ende rezultate për kompani të caktuara, veçanërisht fushata me pagesë për tregtinë online. Por, nëse jeni duke folur për B2B, harrojeni atë.
Shumica e marketerëve sot e dinë se ky lloj shënjestrimi i faqeve thjesht nuk ia vlen, pasi perspektivat e biznesit që vërtet dëshironi të arrini nuk janë duke kërkuar për biznesin tuaj në Facebook. Veprimi i vërtetë është në LinkedIn, i cili është bërë disi në heshtje një platformë e madhe marketingu me funksionalitet të pashembullt të targetimit.
Lexoni: 7 këshilla për përdorimin e profilit tuaj të LinkedIn si website e markës tuaj personale
Aty ku LinkedIn shkëlqen
Shakatë për “Do të doja të të shtoja në rrjetin tim profesional” ishin të zakonshme edhe disa vite më parë. Por, LinkedIn është bërë kyç për profesionin kohët e fundit. Të dhënat janë bindëse, pasi faqja tani ka gati 800 milionë anëtarë në të gjithë globin, të cilët dorëzojnë më shumë se 200 milionë aplikime për punë çdo muaj në 57 milionë kompanitë e listuara aty.
Për më tepër, këta miliona përdorues profesionistë kanë pak nxitje për të gravituar diku tjetër, pasi ka shumë pak konkurrentë seriozë të LinkedIn, të paktën jo si një drejtori përfundimtare CV që mund të lidhë drejtpërdrejt punëdhënësit me punonjësit e mundshëm.
Profesionistët e përdorin vërtet faqen për t’u angazhuar me njëri-tjetrin! Kur postohen pyetje mbi shitjet dhe marketingun, për shembull, jepen përgjigje të zhytura në mendime nga njerëz me të cilët ekziston lidhja e rrjetit. Është një ndryshim kaq i mirëpritur i ritmit nga faqet e tjera sociale, veçanërisht Facebook, të cilat duket se sjellin më të keqen te njerëzit.
Për shkak se LinkedIn është bërë një site që njerëzit e kontrollojnë rregullisht, kjo do të thotë se është gjithashtu kanali më i mirë social për të synuar audiencën e biznesit dhe për të arritur personelin kryesor. Opsionet e synimit të faqes ju lejojnë të filtroni reklamat dhe postimet me pagesë për:
- Kompaninë (madhësia, emri, industria)
- Eksperiencën (funksioni i punës, titulli, vjetërsia)
- Edukimin (diploma, universiteti, fusha e studimit)
- Aftësitë
- Interesat profesionale
Këto opsione janë veçanërisht të rëndësishme për marketingun B2B, ku shpesh ju duhet të arrini vendimmarrësit që mund të zgjedhin produktin ose shërbimin tuaj. LinkedIn ofron platformën e përsosur për t’i gjetur kur vëmendja e tyre është e përqëndruar te puna.
Si mund të jetë më i mirë LinkedIn?
Platforma do të ishte edhe më e mirë nëse do t’u ofronte marketerëve më shumë funksionalitet dhe rritje të aksesit në të dhëna. Kaq shumë marketerë janë gati të presin plotësisht kordonin me Facebook, por LinkedIn nuk do të na sigurojë të dhënat dhe mjetet që na nevojiten për të justifikuar ndryshimin.
Ja çfarë i mungon LinkedIn:
Aftësitë e të dëgjuarit. Bisedat që lidhen me organizatat, produktet, industritë tona dhe më shumë po ndodhin në LinkedIn, por nuk ka asnjë mënyrë të mirë për të marrë sinjalizime, për të dalluar tendencat ose për të kuptuar ndjenjat. Ne po bëjmë kërkime manuale për të zbuluar këto biseda. Ndërkohë, platformat konkurruese të mediave sociale ofrojnë këto të dhëna përmes API-ve në kohë reale, kështu që ne vazhdojmë të indeksojmë mbi-indeksimin në Tweet edhe pse biseda më kuptimplotë zhvillohen në LinkedIn.
Analiza konkurruese. Vlerësimi i krahasimit të konkurrentëve është kritik për raportimin, por LinkedIn nuk ju lejon të shihni analitikën e faqeve nëse nuk jeni administratori i faqes. Pra, shumë nga raportet tona ende përdorin performancën e Facebook ose Twitter si një përfaqësues për performancën e përgjithshme sociale, por platformat janë jashtëzakonisht të ndryshme, dhe kështu audiencat dhe qëllimet tona për ta janë gjithashtu të ndryshme.
Penaliteti mbi Preview e Linqeve. Menaxherët e zgjuar të mediave sociale përpiqen të shmangin pamjet paraprake të linqeve në LinkedIn, sepse algoritmi thuhet se penalizon linqet për heqjen e përdoruesve nga platforma. Në vend të kësaj, ne i vendosim linqet tona në komente për t’u përpjekur të maksimizojmë përshtypjet. Në të dyja rastet, rezultati është i njëjtë – raportimi ynë tregon se LinkedIn drejton më pak trafik në faqen tonë të internetit sesa Facebook dhe Twitter.
Lexoni: LinkedIn sjell risinë! Platforma vjen me shërbimin audio
Publikimi i palëve të treta. Së fundi, mjetet e publikimit të palëve të treta nuk kanë qasje në të gjitha veçoritë e LinkedIn. Për eventet dhe sondazhet, menaxherët e mediave sociale detyrohen të sajohen me përmbajtjen në platformë dhe të dërgojnë screenshots me email për shqyrtim dhe miratim të përmbajtjes – si në kohët e vjetra të kalendarëve të përmbajtjes në skedarët Excel. Ne nuk mund të bëjmë tag as individë në postimet tona të paracaktuara të kompanisë.
Tani për tani, LinkedIn ndalon shprehimisht përdorimin e çdo softueri të palëve të treta që akseson, modifikon pamjen ose automatizon aktivitetin në faqen e tij të internetit, që është një nga arsyet pse LinkedIn është rrjeti social më i besuar në SHBA, me 73% të përdoruesve të mediave sociale të paktën bien disi dakord që LinkedIn mbron privatësinë dhe të dhënat e tyre. Krahasuar me vetëm 53% për Facebook.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.