7 këshilla për përdorimin e profilit tuaj të LinkedIn si website e markës tuaj personale - Business Magazine Albania

7 këshilla për përdorimin e profilit tuaj të LinkedIn si website e markës tuaj personale

profilit të LinkedIn

Sipas LinkedIn, platforma ka 800 milionë anëtarë në më shumë se 200 vende dhe territore në mbarë botën. Është shtëpia për vendimmarrësit, drejtuesit e korporatave, sipërmarrësit dhe punëdhënësit për t’u lidhur, bashkëpunuar, rekrutuar dhe ndarë lidershipin e tyre të mendimit në një industri ose fushë të caktuar ekspertize.

Por a e dini se zakonisht kur dikush bën një kërkim në internet për një individ, profili i tyre në LinkedIn shfaqet si linku i parë në internet në ato rezultate kërkimi ose pesë linqet kryesore në faqen e parë të atyre rezultateve? Kjo thjesht do të thotë që faqja e profilit tuaj në LinkedIn mund të jetë përshtypja e parë dhe e fundit që dikush, një klient, investitor, punëdhënës, mentor apo mik i mundshëm, mund të ketë për markën tuaj personale.

Ju mund të keni tashmë një faqe LinkedIn, por mund ta përdorni ende këtë vetëm si një vendmbajtës për CV-në tuaj në internet, e cila mund ose nuk mund të ketë një imazh të përditësuar të profilit, deklaratë titulli apo edhe përvojë pune të përditësuar. Kjo lidhje e thjeshtë mund të rrezikojë markën tuaj nëse nuk po optimizoni të gjitha veçoritë që ofron platforma dhe nuk po përditësoni përmbajtjen tuaj për ta bërë markën tuaj të dallohet.

Lexoni: LinkedIn sjell risinë! Platforma vjen me shërbimin audio

Duhet të mbani mend se çdo ditë, edhe pa e kuptuar, emri juaj tashmë shfaqet në kërkimet brenda LinkedIn për individë dhe kompani që kërkojnë njerëz me njohuritë, aftësitë, arsimin dhe ekspertizën tuaj. Meqenëse LinkedIn është platforma për profesionistët, ju duhet të përdorni platformën për të promovuar markën tuaj personale dhe profesionale.

Më poshtë janë shtatë mënyra se si mund të filloni të përdorni profilin në LinkedIn si website për të përmirësuar markën tuaj personale.

  1. Përditësoni gjërat tuaja
  • Ky është hapi i parë dhe më i rëndësishëm. Ju duhet të përditësoni përmbajtjen ekzistuese në faqen tuaj pasi ajo duhet të jetë një përfaqësim i saktë i markës suaj sot, dhe jo tre vjet më parë:
  • Kjo do të thotë të përditësoni foton tuaj të profilit për t’u dukur si personi që jeni sot. Bëni një fotografi profesionale me një sfond të pastër ose përdorni ngjyrën e markës tuaj.
  • Përfshini një foto background. Kjo mund të jetë një thirrje për veprim, një listë e shërbimeve ose website juaj.
  • Përditësoni titullin tuaj. Mos përfshini vetëm titullin tuaj të punës, tregojuni njerëzve se çfarë bëni, si e bëni dhe për kë.
  • Aktivizoni modalitetin e krijuesit, përfshini temat tuaja kryesore të fokusit dhe ekspertizës.
  1. Shtoni një prezantim video mirëseardhje ose regjistrim zëri

Po, tani mund të shtoni një video në imazhin e profilit tuaj dhe gjithashtu mund të regjistroni një përshëndetje audio në profilin tuaj. Kjo i mundëson dikujt t’ju takojë virtualisht, të kuptojë personalitetin tuaj dhe të mësojë se çfarë të presë në faqen tuaj.

  1. Përdorni postimet e veçuara

Kur filloni të ndani përmbajtje në LinkedIn, mund t’i ktheni postimet tuaja në postime “të veçuara” (featured), gjë që mundëson shfaqjen e postimeve specifike në profilin tuaj. Nëse postoni përmbajtje që ka informacion të vlefshëm ose tregon lidershipin tuaj të mendimit, shfaqeni atë në mënyrë që kushdo që ndeshet me faqen tuaj për herë të parë të mund ta aksesojë atë.

  1. Tregoni vlerën tuaj në seksionin “about”.

Mos rendisni vetëm ekspertizën dhe kredencialet tuaja në këtë seksion. Përdorni seksionin “about” për shikuesit e mundshëm për të mësuar më shumë se kush jeni. Tregoni se si shtoni vlerë dhe si ndihmoni audiencën tuaj ideale. Unë rekomandoj gjithashtu të shtoni linqet e faqes suaj të internetit dhe informacionin e kontaktit të drejtpërdrejtë në këtë seksion.

  1. Maksimizoni përvojën tuaj

LinkedIn ju lejon të shtoni skedarë mediash mbështetës në përvojën tuaj. Kjo mund të jetë në formën e videove, imazheve, episodeve të podkasteve, certifikimeve, studimeve të rasteve, prezantimeve, ju mund të shtoni gjithçka që mund të sigurojë prova sociale të punës që keni bërë gjatë përvojës suaj.

  1. Krijoni një newsletter

Një veçori e mrekullueshme dhe relativisht e re në LinkedIn është aftësia për të krijuar newsletter tuaj të bazuar në abonim në platformë. Zgjidhni zonën tuaj të fokusit dhe filloni të krijoni një newsletter javor ose mujor për ta ndarë me ndjekësit dhe abonentët tuaj ekzistues. Kjo gjithashtu ju ndihmon të fitoni udhëheqjen e mendimit dhe të zbuloheni nga anëtarët e tjerë në platformë.

Lexoni: LinkedIn rimodelohet, ofron opsione të reja për përdoruesit

  1. Kërkoni rekomandime

LinkedIn e bën të lehtë kërkimin e rekomandimeve nga përdoruesit e tjerë të platformës që kanë përvojë në punën me ju. Filloni të kontaktoni klientët e kaluar që kishin një përvojë të shkëlqyer duke punuar me ju dhe kërkoni një rekomandim. Ju gjithashtu duhet të jepni rekomandime – në fund të fundit, është një komunitet.

Me këto shtatë hapa, mund të filloni të ndiheni më të sigurtë për markën tuaj në internet dhe të filloni të përdorni markën tuaj në rrjetin LinkedIn. Por më e rëndësishmja, do të dini se një kërkim online tani do të prodhojë informacione të përditësuara dhe të sakta për ju dhe markën tuaj për të filluar tërheqjen e individëve, markave dhe kompanive të duhura në profilin tuaj.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0