Çfarë e detyroi Uber të mos përdorte aplikacionet e chat-it të Silicon Valley? - Business Magazine Albania

Çfarë e detyroi Uber të mos përdorte aplikacionet e chat-it të Silicon Valley?


Uber ka 14000 punonjës, shumica prej tyre janë inxhinier, kështu që nuk është çudi që kjo kompani të ketë krijuar një Chat app të brendshëm të kompanisë, pas disa problemesh me chat apps ekzistente në treg.

Të martën, anëtarët e “Employee Productivity Tools” të kompanisë treguan disa nga detajet e uChat.

Uber ishte duke përdorur Atlassian’s HipChat për komunikimet brenda kompanisë, por krijoi Chat-in e tij pasi mendonte se asnjë kompani nuk i arrinte pritshmëritë që kishte.

Lexoni: Çfarë mund të mësojmë nga gabimet e Uber dhe Travis Kalanick?

Aplikacioni i ri duhet të përballonte 70000 përdorues në të njëjtën kohë.

Për t’u siguruar që aplikacioni mund të përballonte një rritje të kompanisë në të ardhmen, skuadra i bëri teste mjaft të vështira, me qëllimin që të përballojë deri në 70000 përdorues dhe dërgimin e 200 mesazheve në sekond.

Produkti final përballon dhjetra mijëra përdorues dhe 1 milionë mesazhe në ditë.

Ndihmonte fakti që dukej i njohur

Uber përdorte HipChat dhe Slack, kështu që një nga avantazhet që kishte, ishte fakti që aplikacioni që krijoi ishte shumë i ngjashëm me paraardhësit e tij.

Lexoni: Kush është kompania miliarda dollarëshe që fuqizon Uber dhe Airbnb?

Rreth 20000  biseda ekzistuese migruan prej rrjetit të vjetër…

“Për të siguruar që transicioni për tek uChat të ishte sa më i qetë, ne i siguruam çdo punonjësi një llogari dhe sollëm 20000 biseda në aplikacionin e ri, në mënyrë që punonjësit të mos kishin nevojë t’i ribashkoheshin bisedave dhe të fillonin nga e para,” thotë Uber.

… Por kjo nuk i bëri punonjësit më entuziast për ndryshimin

“Gjëja që mësuam gjatë kësaj eksperience ishte fakti që niveli i planifikimit dhe organizimit i nevojshëm për të fikur një sistem Chat-i kërkonte shumë më shumë koordinim me përdoruesit sesa e kishim menduar. Por duke qenë transparent dhe efektiv, ne ndërtuam themele të forta dhe pak nga pak kaluam të gjithë kompaninë.”

Burimi: Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0