Çfarë do të ndodhë nëse telefonat e mençur do të zhduken? - Business Magazine Albania

Çfarë do të ndodhë nëse telefonat e mençur do të zhduken?


Një ditë, edhe pse jo kaq shpejt, por më shpejt se ne mund të imagjinojmë, telefonat e mençur do të zhduken, në të njëjtën mënyrë siç janë zhdukur makinat e fax-it.

Edhe pse jemi të paktën një dekadë larg nga ajo ditë, bazat për zhdukjen e sigurtë të smartphone-ëve tashmë i kanë vënë Elon Musk, Microsoft, Facebook, Amazon dhe qindra e mijëra biznese të reja në mbarë botën. Dhe çfarë do të ndodhë kur ata me të vërtetë nuk do të jenë më …

Nëse e shikojmë një smartphone nga një kënd tjetër, mund të vijmë në përfundimin se ai është, në fakt, pajisja që është formuar plotësisht në modelin e kompjuterëve desktop, sepse ka një monitor, tastierë dhe “mouse” (touch-screen). Smartphone-ët më modernë kanë shumë karakteristika të reja dhe aplikacione, ekran më të mirë dhe kamera, jetën më të mirë të baterisë, pajisje VR, kontrollin me zë, asistentin personal … por ata janë në fakt shumë larg nga diçka krejtësisht revolucionare.

Në anën tjetër, startup-ët e vegjël, por edhe kompani të mëdha çdo ditë hedhin në treg shumë produkte të reja që kanë disa, ose të gjitha, mundësitë që këto pajisje ofrojnë. Edhe pse arrijnë sukses relativisht të kufizuar komercial, mund të pritet që pajisje të tilla si Amazon Echo, Sony PlayStation VR ose Apple Watch do të ketë gjithnjë e më shumë.

Në afat të mesëm, mund të presim që të gjitha këto pajisje “eksperimentale”, dhe teknologji të reja në fazat e hershme të zhvillimit, do të fillojnë të shkrihen në diçka që do të na japë, në thelb, diçka që do të jetë e njohur, por ajo mund dalë diçka krejtësisht e ndryshme .

Për shembull, Microsoft, Facebook, Google, Magic Leap (i mbështetur nga Google), do të punojnë së bashku për një pajisje të veçantë për realitetin virtual, e cila do të jetë në gjendje për të dizejnuar objekte 3D direkt në syrin e njeriut. Ka zëra se Apple është duke punuar në diçka të ngjashme.

burimi: GazetaExpress

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0