Burimet njerëzore, aseti që kompanitë shqiptare po synojnë të vlerësojnë


Sot çdo ditë e më shumë kompanitë dhe organizatat mendojnë se si të mbajnë më të motivuar dhe me energji pozitive stafin duke organizuar udhëtime apo duke ofruar shpërblime të ndryshme për punën e tyre të mirë. Nuk janë të pakta kompanitë që e përdorin këtë strategji dhe nuk mbeten pas as kompanitë shqiptare. Por a po e përdorin këtë kompanitë si një strategji për të mbajtur të motivuar punonjësit, apo e bëjnë për t’u bërë “të famshëm” me shembullin e tyre?! E sigurt është se ato po përpiqen dhe ky është një hap që duhet vlerësuar dhe implementuar nga çdo kompani.

Kompani apo grupe si Balfin Group, Eurosig apo New Media Communications, si dhe shumë të tjera kanë bërë udhëtimet e tyre me stafin, qoftë brenda apo jashtë vendit.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 20 të numrit 19 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 19 të saj.

Burimet njerëzore janë aseti më i vlefshëm dhe më i vyer brenda një kompanie dhe më i vështiri për t’u menaxhuar dhe zbuluar. Mënyra se si kompanitë funksionojnë sot ndryshon nga ato që kanë qenë dje. Mentaliteti perëndimor i kompanive më në zë të momentit, kompani si Google, Facebook, Amazon, Microsoft etj, janë kthyer në modele që ndiqen edhe nga kompanitë shqiptare, qoftë në mënyrën se si funksionojnë apo se si i zhvillojnë strategjitë e tyre. Këto modele provohet të implementohen edhe në Shqipëri, duke patur punonjës që shprehin lirshëm mendimet e tyre, të kenë një orar fleksibël pune, sigurisht duke i realizuar punët dhe respektuar afatet në kohë.

Liria e të shprehurit është një pikë tjetër kyçe që sot merret parasysh sidomos në kompanitë e reja që ndjekin dhe mundohen të impelmentojnë atë që gjigantët botërorë pasqyrojnë.

Para pak kohësh New Media Communications, agjencia për marketing dixhital dhe programim, realizoi një udhëtim me stafin e saj në Drymades Inn Resort në Dhërmi.

Një udhëtim 3 ditor me qëllim motivimin, relaksimin dhe kristalizimin e objektivave të gjithësecilit për të ecur krah për krah me kompaninë. Kompani si New Media, që duan të rriten dhe zhvillohen, kërkojnë të implementojnë strategji dhe metoda të reja, në mënyrë që gjëra të bukura të ndodhin në të ardhmen. Ne ishim pjesë e këtij udhëtimi ku u zbuluan planet e secilit për të ardhmen, karakteret dhe personalitetet e secilit si dhe sa të përkushtuar janë ata në punën që bëjnë. Zbulohen pakënaqësitë dhe çfarë duhet të përmirësohet mbi menaxhimin e kompanisë, çfarë duhet bërë më mirë dhe çfarë ka shkuar keq. Pra, një udhëtim i frytshëm për të mirën e biznesit, i kombinuar me argëtimin e një fundjave.

Është diçka e mrekullueshme për të gjithë që të ndihen pjesë e një ekipi që i mbështet, që argëtohen së bashku, që dinë të ndajnë punën nga jeta personale, që dinë të qeshin dhe të ndihmojnë njëri-tjëtrin, me drejtues që vlerësojnë punën e tyre dhe i shpërblejnë ata, që dinë të bëjnë dallimin mes një punonjësi që përpiqet dhe do të zhvillohet brenda kompanisë dhe atij që e mendon si një punë kalimtare. Gjërat më të bukura ndodhin kur ka bashkëpunim, mirëkuptim, vlerësim dhe mbi të gjitha drejtësi në marrjen e vendimeve.

Udhëtime të tilla, apo aktivitete të ndryshme duhet të zhvillohen nga çdo grup pune. Këto rrisin bashkëpunimin dhe frymën e grupit. Puna bëhet më e këndshme dhe punonjësit vijnë në punë, sepse janë të motivuar, të frymëzuar dhe plot energji për ta nisur ditën me punën që pëlqejnë të bëjnë.

/Anerola Torollari – BusinessMag.al

/Artikulli u publikua më parë në faqen 20 të numrit 19 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 19 të saj.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0