Britania e Madhe vjen pas Francës: Do të ndalojë shitjen e makinave me naftë ose benzinë pas vitit 2040


Britania e Madhe do të ndjekë hapat e fqinjes së saj, Francës përsa i pëket ndotjes nga gazrat e makinave. Ky është hapi i parë drejt eleminimit, ndoshta total të tyre.

Të prekur nga kjo do të jenë vetëm makinat dhe furgonët e rinj. Sipas tyre, kjo do të sjellë një ulje të oksidit të nitrogjenit, dhe do të përmirësojë shëndetin publik.

Lexoni: Asnjë makinë me naftë ose benzinë nuk do të shitet në Francë pas vitit 2040

Qeveria paralajmëroi se kjo lëvizje, e cila do të prekë edhe mjete hibride, ishte e nevojshme. Ata thonë se nuk kishte rrugë tjetër të mundur për të shmangur dëmet që shkaktojnë gazrat. Ministrat e Britanisë së Madhe, kanë rekomanduar të aplikojnë tarifa për makinat, për të hyrë në të ashtuquajturat “clean air zones” (CAZ). Gjithsesi, qeveria dëshiron që taksat të jenë vetëm një përshtatje me rregullat e reja, duke iu friksuar pak protestave.

“Cilësia e ulët e ajrit është problemi më i madh për shëndetin publik. Britania e Madhe dhe qeveria e saj janë të vendosura të bëjnë lëvizje të forta në lidhje me këtë problem në sa më pak kohë.” u shpreh një zëvëndës i qeverisë.

Lexoni: Tesla: Një tjetër pronar fajëson sistemin Autopilot pas përplasjes!

“Kjo është arsyeja ofruar këshille me fonde të reja për të përshpejtuar zhvillimin e planeve lokale, si pjese e një programi ambicioz prej 3bn £, për të pastruar ajrin e ndotur në rrugët tona.”

Plani final, i cili do të përfundojë në fund të muajit Korrik, vjen pas një raporti që avokatët e mjedisit, e përshkruan si “më të dobët nga sa mendohej”.

Sekretari i ambjentit, Michael Gove, është duke shpresuar për një pritje më të mirë kur të publikojë materialin përfundimtar të Mërkurën.

Lexoni: Aston Martin RapidE: EV e parë që nga viti 2019

Ka disa ndryshime të sugjeruara edhe nga Bashkimi Europian, të cilat ende nuk janë bërë. Si psh. futja e teknologjive të reja në transportin publik, drejtimi i rrugëve.

Këshilli gjithashtu ka dhuruar £255m për riprogramimin e semaforëve.

Presidenti i Francës ndihmoi vendin e tij duke nënshkruar Paktin e Parisit.

Këto veprime, shënojnë edhe fundin e dominancës së motorrëve me djegie të brëndshme. Kjo, prej mëse 100 vitesh.

Lexoni: Volvo: Të gjitha modelet pas vitit 2019 do të jenë hibride ose elektrike

Prof David Bailey, ekspert i industrisë së automobilizmit, thotë se ky është një plan goxha afatgjatë për tu marrë shumë seriozisht. Ai thotë se këto lëvizje dërgojnë një mesazh shumë të fortë tek prodhuesit por edhe tek konsumatorët. Makinat elektrike janë e ardhmja, dhe janë të pa evitueshme.

Paketa për cilësinë e ajrit të Britanisë, përfshin edhe £1bn investime për automjetet ekologjike. Ajo përfshin ndërtimin e infrastrukturës së nevojshme për makinat elektrike, si psh piakt e karikimit.

Kjo strategji, vjen pas lajmit se ajri i ndotur i Britanisë, është përgjegjës për 40.000 vdekje të të miturve në vit. Analistët thonë se rritja e CAZ nga 6 në 27, do të ketë ndikim të madh. Ato do të kenë impakt shumë të mirë dhe do të sjellin rreth £1bn të ardhura. CAZ do të ulin më shumë se 1000 herë sasinë e NO2. Por, kjo kërkon edhe ndihmën e autoriteteve lokale.

Burimi: TheGuardian

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0