Bernard Arnault tejkalon edhe Bill Gates. Bëhet personi i dytë më i pasur në botë.


Miliarderi i teknologjisë i cili u bë i pasur me anë të Microsoft, është tejkaluar nga Bernard Arnault, drejtori dhe shefi ekzekutiv i korporatës së mallrave luksoze LVMH.

Pronësia e Arnault në LVMH ndihmoi në rritjen e pasurisë së tij neto në 108 miliardë dollarë që nga mbyllja e tregut të së enjtes. Shtëpia e modës me qendër në Paris zotëron marka luksoze në parfume, orë, alkool dhe tekstil.

LVMH është e listuar në shkëmbinin Euronext Paris, dhe kompania ka përjetuar një rritje prej 48 % nga viti i kaluar. Kjo rritje e vendos Arnault vetëm një vend prapa themeluesit të Amazon Jeff Bezos sa i përket vlerës së përgjithshme në neto.

Këtu janë disa prej markave më të mëdha në pronësi të LVMH:

6. Hennesy (prodhues i konjakut)

5. Marc Jacobs (kompani e modës)

4. Christian Dior (kompani e materialeve lukzose)

Fakt: LVMH bleu markën Christian Dior për 13.1 miliard $ në 2017.

3. Tag Heuer (prodhon dhe reklamon ora, materiale mode, si dhe telefona në emër të kompanive tjera)

Fakt: Tag Heuer sponsorizon një numër të madh të të famshmëve dhe atletë duke përfshirë golfer-in Tiger Woods, aktorin George Clooney dhe klubin e futbollit me famë botërore Manchester United.

2. Sephora (sallon bukurie)

Fakt: LVMH bleu Sephora në vitin 1997 dhe e globalizoi atë.

1. Luis Vuitton

Fakt: Louis Vuitton ishte një nga markat origjinale të konglomeratit kur u themelua në vitin 1987.

MarketsInsider

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale