Bëhuni një markë: 5 mënyra për të kthyer stilin e jetës tuaj në një biznes - Business Magazine Albania

Bëhuni një markë: 5 mënyra për të kthyer stilin e jetës tuaj në një biznes


Disa nga emrat më të njohur dhe të famshëm në biznesin amerikan nuk biznese. Ata janë njerëz: Kenneth Cole, Kim Kardashian, Oprah. Këta njerëz nuk kanë pothuajse asgjë të përbashkët përveç faktit se emrat e tyre janë bërë sinonim me marka të ndryshme. Historitë e jetës së tyre kanë formuar bërthamën e mesazheve të markës.

Markat e fuqishme personale nuk krijohen brenda natës. Ato kërkojnë tregime bindëse, karizëm dhe produkte apo përmbajtje që njerëzit duan.

Duke ndjekur disa udhëzime të thjeshta, ju mund të filloni procesin e kthimit të emrin tuaj në një markë. Vetëm sigurohuni që ju jeni të përgatitur për çdo gjë që vjen me të!

1.Mënyra e jetesës dhe produkti tuaj janë një e vetme dhe e njëjta gjë.

Askush nuk blen rroba Tommy Hilfiger, sepse ata duan të duken si Tommy Hilfiger. Ata blejnë rroba Hilfiger në mënyrë që të marrin një shije të jetesës, që Hilfiger e ka kthyer në një markë. Kjo është e njëjtë me Oprah ose Kardashians. Oprah nuk ka një prekje magjike që e bën një libër shumë të mirë dhe Kim nuk ka talent për të bërë të brendshmet e lira më tërheqëse. Ata shesin shumë libra dhe rroba për shkak se librat dhe rrobat nuk janë produkt. Jetesa e Oprah është produkt. Jetesa e Kim Kardashian është produkt. Librat dhe rrobat janë vetëm një shije.

2. Bëhuni ekspert në industrinë tuaj.

Bota e internetit e bën më të lehtë se kurrë që sipërmarrësit të marketojnë veten në një audiencë të gjerë, por konsumatorët janë shumë skeptikë për atë që besojnë. Mënyra më e mirë për të rritur praninë dhe besueshmërinë tuaj është që të bëheni ekspert i lartë në industrinë tuaj. Pasi nuk është sekret se ata që specializohen në diçka kapin më shumë biznese dhe mund të kërkojnë një çmim më të lartë. Nëse ju jeni të veçantë ose mund të bëni diçka që një person mesatar në industrinë tuaj nuk mund t’a bëjë, ju mund të paguheni me një çmim më të lartë. Ju do të rritni vlerën tuaj neto duke ndërtuar një reputacion për punë me cilësi të lartë.

3. Bëhuni autentikë.

Nuk ka kuptim t’a falsifikoni atë! Nëse ju doni të ndërtoni markën tuaj personale, ju duhet të jeni vetëvetja. Njerëzit e vlerësojnë autenticitetin kur marrin vendime për blerje. Kjo nuk do të thotë që ju nuk duhet të përpiqeni të jeni personi që idealizoni ose një version më i lumtur apo më i suksesshëm, por kjo do të thotë se duhet të ketë një bazë të së vërtetës dhe të origjinalitetit në fjalët dhe veprat e tua.

4. Të jeni vazhdimisht të qëndrueshëm

Në ditët e sotme, njerëzit janë të bombarduar me mesazhe dhe tregime gjithë ditën dhe gjithë natën. Për të dalluar në këtë zhurmë, duhet të jeni në përputhje me mesazhin tuaj. Vendosni për një stil duke përfshirë ngjyra, logo, misionin etj dhe qëndroni tek to. Mbani standardet tuaja gjithmonë të larta. Provoni metoda të ndryshme të marketingut për të parë se cila nga ato tërheq më shumë trafik dhe konverton më mirë. Shikoni ku konkurrentët tuaj janë duke shpenzuar paratë e tyre, pastaj vendosni nëse duhet të bëni të njëjtën gjë. Nëse ju jeni në përputhje në çdo kohë dhe kudo me audiencën tuaj të synuar, mesazhi juaj do bëjë përshtypje.

5. Shkoni atje dhe shfaquni.

Ju doni angazhim të vërtetë efektiv? Dilni nga shtëpia. Askush nuk e ka ndërtuar ndonjëherë një markë të suksesshme duke qëndruar në shtëpi dhe duke thënë fjalë të mençura. Njerëzit kanë nevojë për veprime! Angazhohu sa më shumë. Tregoje fytyrën tënde! Sa më shumë njerëz t’ju njohin dhe të kenë besim, aq më shumë gjasa ka që ata të provojnë ose të rekomandojnë produktet ose shërbimet tuaja.

80 % e suksesit tregohet, kështu që bëjeni atë!

Burimi: huffingtonpost.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0