Bëhuni një markë: 5 mënyra për të kthyer stilin e jetës tuaj në një biznes


Disa nga emrat më të njohur dhe të famshëm në biznesin amerikan nuk biznese. Ata janë njerëz: Kenneth Cole, Kim Kardashian, Oprah. Këta njerëz nuk kanë pothuajse asgjë të përbashkët përveç faktit se emrat e tyre janë bërë sinonim me marka të ndryshme. Historitë e jetës së tyre kanë formuar bërthamën e mesazheve të markës.

Markat e fuqishme personale nuk krijohen brenda natës. Ato kërkojnë tregime bindëse, karizëm dhe produkte apo përmbajtje që njerëzit duan.

Duke ndjekur disa udhëzime të thjeshta, ju mund të filloni procesin e kthimit të emrin tuaj në një markë. Vetëm sigurohuni që ju jeni të përgatitur për çdo gjë që vjen me të!

1.Mënyra e jetesës dhe produkti tuaj janë një e vetme dhe e njëjta gjë.

Askush nuk blen rroba Tommy Hilfiger, sepse ata duan të duken si Tommy Hilfiger. Ata blejnë rroba Hilfiger në mënyrë që të marrin një shije të jetesës, që Hilfiger e ka kthyer në një markë. Kjo është e njëjtë me Oprah ose Kardashians. Oprah nuk ka një prekje magjike që e bën një libër shumë të mirë dhe Kim nuk ka talent për të bërë të brendshmet e lira më tërheqëse. Ata shesin shumë libra dhe rroba për shkak se librat dhe rrobat nuk janë produkt. Jetesa e Oprah është produkt. Jetesa e Kim Kardashian është produkt. Librat dhe rrobat janë vetëm një shije.

2. Bëhuni ekspert në industrinë tuaj.

Bota e internetit e bën më të lehtë se kurrë që sipërmarrësit të marketojnë veten në një audiencë të gjerë, por konsumatorët janë shumë skeptikë për atë që besojnë. Mënyra më e mirë për të rritur praninë dhe besueshmërinë tuaj është që të bëheni ekspert i lartë në industrinë tuaj. Pasi nuk është sekret se ata që specializohen në diçka kapin më shumë biznese dhe mund të kërkojnë një çmim më të lartë. Nëse ju jeni të veçantë ose mund të bëni diçka që një person mesatar në industrinë tuaj nuk mund t’a bëjë, ju mund të paguheni me një çmim më të lartë. Ju do të rritni vlerën tuaj neto duke ndërtuar një reputacion për punë me cilësi të lartë.

3. Bëhuni autentikë.

Nuk ka kuptim t’a falsifikoni atë! Nëse ju doni të ndërtoni markën tuaj personale, ju duhet të jeni vetëvetja. Njerëzit e vlerësojnë autenticitetin kur marrin vendime për blerje. Kjo nuk do të thotë që ju nuk duhet të përpiqeni të jeni personi që idealizoni ose një version më i lumtur apo më i suksesshëm, por kjo do të thotë se duhet të ketë një bazë të së vërtetës dhe të origjinalitetit në fjalët dhe veprat e tua.

4. Të jeni vazhdimisht të qëndrueshëm

Në ditët e sotme, njerëzit janë të bombarduar me mesazhe dhe tregime gjithë ditën dhe gjithë natën. Për të dalluar në këtë zhurmë, duhet të jeni në përputhje me mesazhin tuaj. Vendosni për një stil duke përfshirë ngjyra, logo, misionin etj dhe qëndroni tek to. Mbani standardet tuaja gjithmonë të larta. Provoni metoda të ndryshme të marketingut për të parë se cila nga ato tërheq më shumë trafik dhe konverton më mirë. Shikoni ku konkurrentët tuaj janë duke shpenzuar paratë e tyre, pastaj vendosni nëse duhet të bëni të njëjtën gjë. Nëse ju jeni në përputhje në çdo kohë dhe kudo me audiencën tuaj të synuar, mesazhi juaj do bëjë përshtypje.

5. Shkoni atje dhe shfaquni.

Ju doni angazhim të vërtetë efektiv? Dilni nga shtëpia. Askush nuk e ka ndërtuar ndonjëherë një markë të suksesshme duke qëndruar në shtëpi dhe duke thënë fjalë të mençura. Njerëzit kanë nevojë për veprime! Angazhohu sa më shumë. Tregoje fytyrën tënde! Sa më shumë njerëz t’ju njohin dhe të kenë besim, aq më shumë gjasa ka që ata të provojnë ose të rekomandojnë produktet ose shërbimet tuaja.

80 % e suksesit tregohet, kështu që bëjeni atë!

Burimi: huffingtonpost.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale