Bashkëthemeluesi i Facebook është në bisedime me qeverinë amerikane për të shkatërruar rrjetin social - Business Magazine Albania

Bashkëthemeluesi i Facebook është në bisedime me qeverinë amerikane për të shkatërruar rrjetin social


Chris Hughes, bashkëthemeluesi i Facebook-ut, i cili është shndërruar në një kritik të rrallë të rrjetit social, është në biseda me rregullatorët amerikanë rreth shkatërrimit të kompanisë teknologjike.

Sipas një prezantimi në Powerpoint të shikuar nga The New York Times, Chris Hughes argumenton se blerjet e kompanive rivale të Facebook-ut e lejuan atë të eleminonte kërcënimet e konkurruencës, duke mbajtur një pozitë dominuese në industrinë e reklamave dhe të kërkojë më shumë para nga reklamuesit.

Më parë këtë vit, Hughes u paraqit në publik me thirrje për thyerjen e Facebook-ut, duke argumentuar se është rritur shumë dhe tepër fuqishëm. Në një intervistë për The New York Times në Maj, Hughes tha se Facebook është bërë një “leviatan që turbullon sipërmarrjen dhe kufizon zgjedhjen e konsumatorit”, dhe se blerjet e tij, WhatsApp dhe Instagram duhet të zhvlerësohen.

Ai u bashkua me një komunitet në rritje të kritikëve që po bëjnë thirrje për një aksion antitrust kundër Facebook, ku bëjnë pjesë edhe politikanë si Elizabeth Warren. Hughes ka qenë një kontribues i rëndësishëm në të menduarit rreth këtyre çështjeve.

BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0