Marrëveshja e kompanisë me Google është fitimprurëse, por është e vështirë të barazohet me vlerat e saj.
Një nga marrëdhëniet më interesante në industrinë e teknologjisë është ajo midis Apple dhe Google. Të dy kompanitë përfaqësojnë platformat dominuese mobile, iOS dhe Android, dhe si të tilla janë rivalë të ashpër. Të paktën kështu do të mendonit. Në fakt Steve Jobs i tha biografit të tij, Walter Isaacson, se ai donte të “shkatërronte Android, sepse është një produkt i vjedhur”.
Ata gjithashtu kanë filozofi shumë të ndryshme kur bëhet fjalë për të dhënat e përdoruesve, me Apple që predikon se beson se “privatësia është një e drejtë themelore e njeriut”. Google, për nga natyra e faktit se është platforma më e madhe reklamuese në botë, është gjithashtu një nga mbledhësit më të mëdhenj të të dhënave të përdoruesit.
Si rezultat, gjithmonë ka pasur diçka që nuk kishte kuptim. Apple fiton shumë para nga Google në këmbim për ta bërë gjigantin e kërkimit, opsionin e paracaktuar në iPhone. Për disa rivalë, ky është partneritet.
Lexoni: Si ka arritur Tim Cook të zhvillojë perandorinë e Apple në dekadën e tij si CEO
Në fakt, është vlerësuar në të kaluarën se Google i paguan Apple më shumë se 10 miliardë dollarë në vit për privilegjin. Ka kuptim që Google do të donte të mbronte ashpër pozicionin e tij në shfletuesin më të rëndësishëm mobile në botë, Safari. Kompania gjithashtu e di se çfarë bën çdo kompani teknologjike, që pothuajse askush nuk e ndryshon kurrë opsionin e paracaktuar.
Duke marrë parasysh që janë para të falura për Apple, e cila ka zero kosto oportune për ta bërë Google motorin e kërkimit të paracaktuar, ka kuptim nga perspektiva e biznesit.
Sipas njoftimeve pagesa pritet të rritet në 15 miliardë dollarë në vitin 2021. Gjithashtu pritet që shuma të rritet në 2022 deri në 18 miliardë dollarë. Ndërsa Apple nuk ndërpret burimet e saj të ndryshme të të ardhurave nga shërbimet, shumica e analistëve besojnë se marrëveshja me Google është pjesa më fitimprurëse e shërbimit të kompanisë.
Në 10 vitet që Tim Cook ka qenë CEO i Apple, ai e ka bërë atë kompaninë më të vlefshme dhe më fitimprurëse, ndonjëherë. Kalimi i kompanisë në shërbime ka luajtur një rol të madh në atë rritje, veçanërisht gjatë viteve të fundit pasi rritja e iPhone ishte ngadalësuar. Gjatë asaj kohe, të ardhurat nga shërbimet kanë qenë fenomenale.
Në fakt, kompania raportoi fitimet më të lartë të të gjitha kohërave për të ardhurat nga shërbimet tremujorin e fundit.
Por kjo padyshim dëmton besueshmërinë e Apple. Apple e Tim Cook ka predikuar vazhdimisht angazhimin e pavdekshëm për privatësinë e përdoruesit. Fakti që Apple po përfiton nga reklamat në Google search duket se është në kundërshtim të drejtpërdrejtë me atë angazhim.
Ky është një problem për Apple, i cili duket se nuk po dallohet nga konkurrentët e tij në këtë fushë. Kompania nuk mbledh të dhëna të përdoruesit me qëllim të shfaqjes së “reklamave të personalizuara” brenda produkteve të saj. Nuk gjurmon atë që bëni në aplikacionet dhe faqet e palëve të treta. Ajo madje ka marrë një qëndrim publik kundër përpjekjeve për të dobësuar privatësinë, edhe kur kjo do të thotë të refuzosh të bashkëpunosh me FBI-në për aksesin në pajisjet që i përkasin keqbërësve. Kjo ka forcuar perceptimin se Apple qëndron për privatësinë, dhe veprimet e saj kryesisht e kanë mbështetur atë. Si rezultat, kompania i është shmangur kryesisht shqyrtimit mbi mbrojtjen e të dhënave.
Kjo është në të vërtetë arsyeja që kompania përballet me kaq shumë reagime mbi planin e saj për të zbuluar materialin e abuzimit seksual të fëmijëve në iCloud Photos duke përdorur një teknologji të hash-matching në pajisje. Për një kompani që thotë “ajo që ndodh në iPhone mbetet në iPhone, por që “skanon” fotot tuaja dhe raporton për atë që gjen, kundërshton atë premtim.
Të paktën, në atë rast, Apple mund të argumentojë se po bën më të mirën për të balancuar privatësinë ndërsa përpiqet të arrijë një qëllim fisnik-duke zvogëluar përhapjen e përmbajtjes vërtet të tmerrshme. Me marrëveshjen me Google, nuk ka asnjë argument të tillë. Nuk ka asnjë qëllim fisnik. Ekziston vetëm fakti që Apple po i çon përdoruesit drejtpërdrejt në Google, e cila më pas është në gjendje të fitojë para nga kërkimet e tyre, në këmbim të parave falas.
Lexoni: Korea e Jugut do të frenojë dominimin e Google dhe Apple në dyqanin e aplikacioneve
Si kompani, gjërat për të cilat jeni gati të thoni ‘jo’, shpesh thonë shumë për atë që besoni vërtet. Nëse besoni se diçka është e keqe për përdoruesit tuaj, duhet të thoni jo. Nëse diçka shkon kundër vlerave tuaja, veçanërisht ato që keni përdorur për të ndërtuar markën tuaj, duhet të thoni jo.
Mendoj se të gjithë mund të pajtohemi se 15 miliardë dollarë janë shumë para. Apple është absolutisht në biznesin e fitimit të parave, dhe është shumë e mirë në të. Thjesht duket e çuditshme që kompania ishte e gatshme të vendoste një çmim për privatësinë.
/msn
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.