Adidas mbyll fabrikat robotike në Gjermani dhe SHBA


Adidas është duke mbyllur dy fabrika të këpucëve në Gjermani dhe Shtetet e Bashkuara dhe po lëviz prodhimin e saj në Azi.

Prodhuesi gjerman i veshjeve sportive njoftoi javën e kaluar se do të mbyllë fabrikat pranë Ansbach, Gjermani dhe Atlanta, Georgia. Objektet, të cilat Adidas i quan “Speedfactories”, përdorin teknologji të automatizuar për të prodhuar atlete.

Lexoni: Nike dhe Adidas, letër për presidentin Trump. I luten të ndalojë dhe të mendojë për ato që po bën

Adidas kishte shpresuar të afronte prodhimin e këpucëve më afër konsumatorëve dhe të shkurtonte emetimet e transportit, por tani po zgjedh të vendosë teknologjinë e saj Speedfactory në dy furnitorë në Vietnam dhe Kinë.

“Më shumë se 90% e produkteve tona prodhohen në Azi. Ka më shumë kuptim për të përqendruar prodhimin e Speedfactories, ku dihet se ku janë të vendosur furnizuesit”, tha zëdhënësja Claudia Lange.

“Kjo është më pak për shkak të arsyeve financiare dhe më shumë për arsye organizative,” tha Lange për CNN Business.

Adidas (ADDDF) kishte planifikuar një rrjet global të prodhimit të automatizuar që do të afronte prodhimin e atleteve më afër tregjeve të tij kryesore, duke e lejuar atë t’i përgjigjet kërkesës së konsumatorit më shpejt, ndërsa zvogëlonte ndikimin e tij në mjedis.

Diçka nga ky mision u krye.

Speedfactories “kanë qenë të dobishëm në avancimin e inovacionit tonë të prodhimit”, tha Martin Shankland, kreu i operacioneve globale të Adidas, në një deklaratë.

Kompania tha se prodhimi në dy Speedfactories ekzistues, të cilët po synojnë 1 milion palë këpucë midis tyre çdo vit, do të përfundojë të paktën deri në Prill 2020.

“Ne prodhojmë më shumë se 400 milionë palë këpucë në vit, kështu që vendimi nuk do të ketë një ndikim të madh në gjurmën tonë të karbonit dhe ne do të vazhdojmë përpjekjet tona për të zvogëluar në mënyrë aktive emetimin e karbonit si kompani,” tha Lange.

Lexoni: Adidas me një trend të ri

Teknologjia do të vazhdojë të mundësojë kohë të shkurtër prodhimi dhe prodhimin e llojeve të tjera të këpucëve, jo vetëm këpucë për vrap, tha Adidas.

Kompania do të vazhdojë bashkëpunimin e saj me Oechsler, operatorin e të dy Speedfactories, në fushën e printimit 4D.

“Në të ardhmen, Adidas do të përqendrojë burimet dhe kapacitetet e saj edhe më shumë në modernizimin e furnizuesve të tjerë dhe përdorimin e teknologjisë 4D në prodhimin e këpucëve,” tha ajo.

/CNN

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale