Adidas me një trend të ri - Business Magazine Albania

Adidas me një trend të ri


Është pjesë e iniciativës së Adidas, për të pastruar oqeanin e ndotur. Për këtë projekt Adidas u bashkua ne bisedime pa qëllim fitimesh në pastriminn e oqeanit. Kompanitë kanë zgjedhur zonat e mbledhjes së mbeturinave në të gjithë botën.

Pjesa e sipërme e atletes është e ndërtuar nga plastikë e gjetur në fund të oqeanit. Pjesa anësore është një printim 3D me polyamide dhe përmbajtje rrjete.

Duke përdorur një teknikë të quajtur Tailored Fiber Placement, Adidas i lidh së bashku këto fibra.
Ata po punojnë që t’i largojnë këto mbëtje nga zonat bregdetare dhe ti bëjnë pjesë të ciklit prodhues. Por iniciativa nuk ndalon vetëm te këto këpucë.

Adidas është duke futur gradualisht plastikë në dyqanet e tij, dhe po heq mikrosferat (microbeads) nga produktet e tij.

Ata gjithashtu po punojnë që ta përdorin këtë teknikë edhe në veshje të tjera siç janë Jerseys (veshjet sportive).

Atletja do të jetë e gati për t’u shitur brenda vitit, por akoma nuk ka një datë apo çmim të caktuar.

Akoma dhe më shumë kompani po hedhin hapa drejt reduktimit të mbatjeve në të gjithë botën, që mesa duket do të bëhet një trend i së ardhmes.

/Ky artikull u publikua së pari nga Dezeen.com Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

https://www.youtube.com/watch?v=U7K8VIqmj-M

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0