A jeni një lider i vërtetë apo jo? - Business Magazine Albania

A jeni një lider i vërtetë apo jo?


Çfarë ndodh për shembull kur aktori del nga skenari, audienca mërzitet, apo muret e teatrit fillojnë të shemben? Aktori, nëse nuk mund të improvizojë, mbetet i paralizuar. Kjo është ajo që shikojmë sot: liderët, njëri pas tjetrit po mbeten të paralizuar për shkak të ndodhive të papritura të kësaj bote të pasigurtë. Nuk ka rëndësi nëse këta liderë vijnë nga fusha e politikës, kulturës apo biznesit.

Një shembull i mirë për t’u dhënë është ajo e kompanisë telefonike Nokia. Asnjёri nuk mund ta parashikonte 10 vite më parë se kompania Nokia nuk do të ishte më në treg. Megjithëse kompania kishte rënie të fitimeve, liderët e saj jepnin fjalime të bukura, ishin të qetë dhe kishin besim për të ardhmen. Ata nuk po merrnin vendimet e duhura për të ardhmen e kompanisë, ato vendime që do të shpëtonin gjigandin telefonik.

Lidershipi nuk ka lidhje as me të qënit vetëm një performues i zoti. Zakonisht ne kërkojmë për liderë që maksimizojnë fitimin dhe arrijnë qëllimet. Roli kryesor i liderit nuk është thjesht të realizojë të njëjtat detyra si dje, në mënyrë më të efektshme. Roli themelor i liderit është përcaktojë idenë e ekzekutimit.

Nëse qëllimi ynë është të zbulojmë liderë të tillë, atëherë nuk do t’i gjejmë nga punonjësit më të mirë, por nga ata që sfidojnë idetë tona se si mund të ketë më efektshmëri puna. N.q.s kompanitë rrisin në detyrë vetëm ata që përmbushin mirë detyrat, a do të çuditemi nëse arrijmë të njëjtat gjëra?

Artikulli u publikua më parë në faqen 6 të numrit 10 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 10 të saj.

Detyra e liderëve nuk është të fitojnë fuqi, por e kundërta, të shpërndajnë fuqi. Detyra e një lideri është të krijojnë një realitet ku njerëzit të përqendrohen te kuptimi i misionit në punën e tyre.

“Një lider nuk është shitës. Kur Steve Job donte të afronte në Apple John Sculley, i cili ishte drejtor ekzekutiv i Pepsit, i bëri një pyetje: “A dëshiron të shesësh gjithë jetën ujë me sheqer, apo do të ndryshosh botën?” Ti mund të bësh para duke shitur ujë me sheqer, por a ka qëllim brenda ky veprim?” Synimi i një lideri është të krijojë një qëllim.

Megjithëse kjo tingëllon frymëzuese, detyra e një lideri nuk është vetëm të japë fjalime të tilla. Një lider nuk është një orator, që u përplas shpatullat punonjësve që kanë ngecur në punën e tyre. Detyra e një lideri është të frymëzojë njerëzit, por në kuptimin e vërtetë të fjalës. Në latinisht fjala frymëzim përkthehet ‘inspirare’ dhe do të thotë të japësh frymë. Me të vërtetë liderët i japin jetë një organizate që drejtojnë. Ata i japin jetë mundësive të reja. Ata e bëjnë më të lehtë për ne për të guxuar, imagjinuar, krijuar dhe ndërtuar.

Lidershipi nuk është në një vend të sigurtë. Ne po vuajmë për liderë më të mirë. Ndoshta është pikërisht dëshira jonë e madhe për të pasur liderë të vërtetë, problemi. Ështё e lehtë për t’u ankuar për liderët, por ajo që duhet bërë është të përpiqemi më fort. Përpos të gjithave duhet të jemi të ndërgjegjshëm që është një detyrë e vështirë.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 6 të numrit 10 të revistës Business Magazine AlbaniaBusiness Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 10 të saj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0