Trajnerët që kanë shpenzuar më shumë në histori - Business Magazine Albania

Trajnerët që kanë shpenzuar më shumë në histori

Ne futboll ka disa lloje trajnerësh: dikush kërkon lojtarë të sprovuar, me koston për të shpenzuar më shumë, një tjetër kërkon ti japë vlerë të rinjve, ende të panjohur, duke i kursyer para klubit, por në fund kërkojnë gjithnjë të fitojnë. Në klasifikimin e publikuar nga Transfermarkt është përqendruar më shumë në kategorinë e parë të teknikëve, ata dorëlëshuar: pak surpriza, emrat janë ata që të vijnë në mendje, por interesante është fakti se pesë prej tyre në 20 vitet e fundit kanë shpenzuar mbi një miliard euro në merkato për të blerë lojtarë të rinj.

Në krye është José Mourinho, pranë shifrës së 100 blerjeve, por që ka kaluar miliardin e shpenzimeve. Madje është gati tek dyshi. Në podium është edhe Guardiola (që dy të tjerëve “i lejon” 10 vjet, duke e bërë mesataren e shpenzimeve më të lartë) e Ancelotti, jo rastësisht të gjithë trajnerë që kanë drejtuar shoqëri të fuqishme e të pasura.

Në këtë renditje bëjnë pjesë edhe Allegri (“ndihmuar” nga viti i pushimit për të mos kaluar vende të tjera në renditje) dhe Conte, në rritje të fortë në këtë renditje të veçantë. Lista e strategëve që kanë shpenzuar më shumë vijon me: Simeone (932 milionë euro), Wenger (892 milionë euro), Valverde (850 milionë euro), Benitez (824 milionë euro) dhe Conte 821 (milionë euro).

Gazeta SI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0