Mbretëria e Bashkuar propozon ndalimin e përdorimit të butonit 'Like' në Facebook dhe Instagram për të miturit - Business Magazine Albania

Mbretëria e Bashkuar propozon ndalimin e përdorimit të butonit ‘Like’ në Facebook dhe Instagram për të miturit


Adoleshentët në Mbretërinë e bashkuar duhet të kenë kujdes: rregullatorët kanë propozuar një rregull që do t’i kufizonte ata që janë nën moshën 18 vjeçare të përdorin butonin “Like” në Facebook dhe Instagram.

Propozimi, pjesë e një kodi prej 16 rregullash të paraqitura nga Zyra e Komisionerit të Informacionit (ICO), një grup i pavarur i mbikqyrjes në Mbretërinë e Bashkuar, i krijuar për të mbështetur të drejtat e informacionit, u prezantua për mbrojtjen më të mirë të të miturve në platformat e mediave sociale dhe për të kufizuar aftësinë e Facebook për të mbledhur të dhëna që më pas t’u shpërndahen reklamuesve.

Lexoni: Krijuesi i butonit “Like” i trembet pasojave të Facebook

Rregullatori vuri në dukje në raportin e tij se teknikat e tilla si butoni ” like “, mund të “nxisin ose inkurajojnë përdoruesit të qëndrojnë të angazhuar në mënyrë aktive me një shërbim, duke lejuar shërbimin online të mbledhë më shumë të dhëna personale”. Ai paralajmëroi se butoni mund të ndikojë gjithashtu tek të miturit për të “bërë më pak zgjedhje për përmirësimin e privatësisë kur personalizojnë parametrat e privatësisë së tyre” ose “kalojnë më shumë kohë se sa kanë ndërmend në një shërbim të caktuar”.

ICO tha për BBC se mediat sociale mund të shmangin një ndalim total të butonit “Like” nëse ata do të bien dakord që të ndalojnë grumbullimin e të dhënave personale të të miturve kur përdorin platformat.

Mbikqyrësi ka propozuar gjithashtu rregulla që synojnë të forcojnë transparencën rreth privatësisë dhe standardeve të komunitetit, të minimizojnë sasinë e të dhënave personale të ruajtura nga site-t dhe të bëjnë më të vështirë të gjurmojnë vendodhjen e të miturve.

Kodi synon të kufizojë përpjekjet nga platformat e mediave sociale për t’i mbajtur njerëzit në aplikacionet e tyre për periudha më të gjata kohore.

Kodi i propozuar vjen pasi GDPR e Bashkimit Europian hyri në fuqi majin e kaluar. Kjo politikë kërkon që çdo kompani që bën biznes me qytetarët e BE-së të marrë pëlqimin nga njerëzit që të përdorin të dhënat e tyre dhe kërkon një mjet të thjeshtë nëse njerëzin duan apo jo që të dhënat e tyre të mblidhen.

Rregullatori argumentoi në raport se kufizimet në butonin “like” korrespondojnë me Recitalin 38 të GDPR, ku thuhet se “fëmijët meritojnë mbrojtje specifike në lidhje me të dhënat e tyre personale, pasi ata mund të jenë më pak të vetëdijshëm për rreziqet, pasojat dhe duhen të merren masa mbrojtëse për të drejtat e tyre në lidhje me përpunimin e të dhënave personale”.

Lexoni: Përdorimi i smartphone sa vjen e bëhet më i “frikshëm” për të gjithë

Por, propozimi ka marrë edhe kritika. Matthew Lesh, kreu i hulumtimeve në Institutin Adam Smith Think Tank, i cili nxit idetë e tregut të lirë, tha për BBC se politika është mizore, duke shtuar se “është qesharake që të trajtohen të gjithë njerëzit si fëmijë”.

ICO nuk ka asnjë problem me vetë butonin “like”. Përkundrazi, problemet rrjedhin nga mënyra se si platformat e mediave sociale po grumbullojnë të dhënat personale të të miturve dhe i targetojnë ata në reklamat.

Deri më tani, rregulloret e ICO-së nuk janë asgjë më shumë se propozime. Por, adoleshentët që janë admirues të butonit “like” duhet të marrin parasysh se ditët e tyre të “liking” në Facebook dhe Instagram mund të jenë drejt fundit.

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0