Kjo është mënyra më e zgjuar për t’iu përgjigjur email-it kur nuk e dëshironi një punë - Business Magazine Albania

Kjo është mënyra më e zgjuar për t’iu përgjigjur email-it kur nuk e dëshironi një punë


Nëse jeni me fat, do të keni pasur rekrutues që iu kanë kontaktuar me anë të postës elektronike ose LinkedIn.

Nëse ndodh që të kërkoni ose iu hapet një punë apo mundësi e re, përgjigja është e qartë: Kur mund të marrin në telefon?

Lexoni: Rekrutimi: Ana tjetër e medaljes. Rregullat e mia për të dalluar një punëdhënës të keq

Por nëse jeni të lumtur në pozicionin tuaj aktual dhe nuk po kërkoni, çfarë duhet të bëni? Në një postim në LinkedIn, Monika Arora, një menaxhere HR në “Rhiti Sports Management” në New Delhi të Indisë, theksoi një histori që mund t’ju japë një ide.

Pasi Arora iu drejtua një kandidati të mundshëm për një rol që ajo përpiqej ta mbushte, ajo mori përgjigjen e mëposhtme:

“Hej Monika, faleminderit për komunikimin, por unë nuk jam duke kërkuar për një pozicion të ri për momentin. Megjithatë jam i gatshëm për të parë nëse mund të rekomandoj njerëz të përshtatshëm për pozicionin.”

Scott Wintrip, autor i “High Velocity Hiring: How to Hire Top Talent in an Instant” dhe themelues i grupit “Wintrip Consulting“, thotë se mënyra më e mirë për t’iu përgjigjur një rekrutuesi apo menaxheri punësimi për një pozicion që nuk ju intereson është mirënjohja dhe ndershmëria, e ndjekur nga një pyetje.

Së pari, falënderoni rekrutuesin për interesin e tyre duke thënë diçka si: ‘Unë e vlerësoj që më keni identifikuar mua si një kandidat potencial. Jam i nderuar,’ tha ai për Business Insider. “Pastaj, jepni një përgjigje të sinqertë dhe të thjeshtë rreth interesit tuaj. “Nuk po e shoh të arsyeshme për të bërë një ndryshim tani “, ose” Po kërkoj diçka të ndryshme nga ajo që iu ofroni.” Së fundi, pyesni se kush mund të jetë një referim i mirë dhe se si këta individë mund të kontaktojnë rekrutuesin apo menaxherin.

Wintrip tha se rekrutuesit dhe menaxherët e burimeve njerëzore shpesh injorohen, që do të thotë që njerëzit, të cilët nuk i injorojnë ata mund të qëndrojnë gjatë në mendjen e tyre.

“Ata do të kujtojnë ekstremet – ata që janë jashtëzakonisht të vrazhdë apo të dobishëm,” tha ai. “Të jesh i dobishëm është si paraja në bankë, fitim interesi dhe përfundimisht pagim i dividentëve në të ardhmen.”

Lexoni: Doni të zgjeroni ekipin tuaj? Ja ku mund të gjeni personat e duhur

Dhe çfarëdo që të bëni, mos u tregoni i pasjellshëm. “Asnjëherë nuk i dihet se kë njihni dhe çfarë mund t’iu ofrojnë në të ardhmen,” tha Wintrip. “Një qasje e ndershme dhe e mirë ju ndihmon të ndërtoni një komunitet që do të jetë atje kur të keni nevojë për të.

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0