Line bashkohet në lojën e Snapchat me postimet, që zgjasin vetëm 24 orë - Business Magazine Albania

Line bashkohet në lojën e Snapchat me postimet, që zgjasin vetëm 24 orë


Duket se të gjithë duan të jenë Snapchat këto ditë.

Messenger-i Japonez Line, i cili është jashtëzakonisht popullor në Azinë Juglindore, sapo njoftoi përditësimin e ardhshëm që do të përfshijë mesazhet që zhduken pas 24 orësh.

Përditësimi, i cili do të vijë më parë në Android pastai në iOS në ditët e ardhshme, do të lejojë që të shënoni një post në faqen tuaj për vetë-shkatërrim.

1

Kjo do të thotë që ju mund të zgjidhni ose për të bërë një postim të qëndrojë, ose të zhduket pas 24 orësh, duke klikuar ikonën e orës ngjitur me “post.”

Timeline-i i Line është i ngjashëm me të Facebook dhe Instagram-it. Messenger-i Aziatik WeChat gjithashtu ka të njëjtin funksion timeline, duke lejuar që të bëjë detyrën e dyfishtë si një rrjet social, si dhe aplikacion mesazhesh.

2Afati i “skadimit” të postimeve për 24 orë është e lidhur me Snapchat, pasi ajo debutoi një funksion të quajtur Stories.

Në atë kohë, kjo ishte një mënyrë për të shtuar jetëgjatësinë në postet e vetë-shkatërrimit që përdoruesit do t’i dërgonin me njëri-tjetrin, në krahasim me mënyrën si Facebook, Instagram – dhe tani Line – janë duke e përdorur atë për të shtuar një kontakt të ephemerality të posteve të rregullta .
 
Ephemerality-Zgjat vetëm në një ditë

 

burimi: Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0