Çfarë ndodh me profilet tona në rrjetet sociale pas vdekjes? - Business Magazine Albania

Çfarë ndodh me profilet tona në rrjetet sociale pas vdekjes?


Para disa kohësh, krijuesi i Facebook-ut, Mark Zuckerberg, u shpall i vdekur nga vetë kompania që ai drejton. Ky defekt teknik u bë mjaft i njohur aq sa të gjitha mediat e shpërndanë menjëherë lajmin. Jo vetëm Mark, por edhe shumë persona të tjerë u shpallën të vdekur nga lista e software-it të Facebook.

Të gjitha këto të dhëna të regjistruara gabim bënë që të rindizen debate se çfarë realisht ndodh që ne deklarohemi si persona të vdekur dhe çfarë ndodh me të vërtetë me profilet e personave që humbin jetën.

Bashkë me ta humbasin dhe profilet e tyre apo thjesht fshihen nga rrjetet sociale?

Pikë së pari, ajo çka deklaroni në rrjetet sociale për sa i përket statusit tuaj është shumë e rëndësishme sepse menjëherë regjistrohet në listat e përdoruesve të këtyre rrjeteve sociale dhe është vështirë të kuptohet nëse ju thjesht keni bërë shaka. Nëse ju bëni një status sikur keni vdekur, mundësia është që rrjeti social t’ju regjistrojë si të tillë.

Ndërsa për sa u përket personave që realisht ndahen nga jeta nuk ekziston një ligj i mirëfilltë nëse duhet që dikush tjetër të ketë akses në këto profile ose jo. Sipas kodit të sigurisë të çdo profili, askush përveç personit që hap një profil në rrjetet sociale nuk e ka të lejueshëm aksesin edhe pas vdekjes, por me ndryshimet e reja duket se Facebook po bën një revolucion.

Shumë shpejt ne do mundemi që ta lidhim profilin tonë të Facebook-ut me një person të afërt ose që besojmë shumë. Ky person ka të drejtë që në rast se na ndodh një tragjedi dhe ndërrojmë jetë, ai të ketë akses në profilin tonë por nuk do të ketë mundësi të fshijë apo të ndryshojë asgjë nga ato që ne kemi bërë më parë në profilin tonë. Duke qenë se edhe Instagram-i është në pronësi të Facebook-ut, e njëjta politikë do të ndiqet edhe aty.

Për sa i përket Twitter-it, ai do të lejojë që familjarë të cilët do të verifikojnë identitetin e tyre mund të marrin profilin e një personi të familjes që është larguar nga jeta. Ndërkohë që LinkedIn do të lejojë që familjarët të fshijnë profilin e dikujt që është ndarë nga jeta nëse duan.

cfare-ndodh-profilet-tona-ne-rrjetet-sociale-pas-vdekjes-businessmag

 

 

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0