Spotify ka lancuar një bibliotekë prej 150 mijë “audiolibrash” - Business Magazine Albania

Spotify ka lancuar një bibliotekë prej 150 mijë “audiolibrash”

Testimi i kësaj nisme, e cila do të zgjerohet në SHBA më vonë këtë vit, ofron 15 orë akses në shërbim çdo muaj, që është ekuivalente me rreth dy “audiolibra” me gjatësi mesatare – por, për ta shfrytëzuar këtë mundësi duhet të jesh një përdorues Premium i aplikacionit Spotify.

Gjigandi i transmetimit po kërkon të ndërtojë në bazën e tij të abonentëve prej 220 milionë, pasi vitin e kaluar kishte paraqitur plane për të marrë një miliard përdorues deri në vitin 2030 dhe për të arritur 100 miliardë dollarë të ardhura vjetore, shkruan Daily Mail.

Duke njoftuar veçorinë e re të librit audio, Spotify tha: Ne besojmë se ofrimi i muzikës, “podkasteve” dhe “audiolibrave” të personalizuar në një platformë të vetme ju jep një mënyrë superiore për t’u lidhur me artistët, krijuesit dhe autorët tuaj të preferuar—të gjitha në një vend.
Lexo: Robotë brenda qenies njerëzore brenda vitit 2050

“Jo vetëm që mund të dëgjoni disa nga veprat e autorëve tuaj të preferuar, por gjithashtu mund të dëgjoni podkaste ku fansat analizojnë detajet më të vogla të një historie dhe gjejnë kuptimin e fshehur në çdo fjali, pa u larguar nga aplikacioni”, tha ai.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0