KE përcakton 6 kompanitë Big Tech duke i bërë ata subjekt i rregullave më të rrepta. - Business Magazine Albania

KE përcakton 6 kompanitë Big Tech duke i bërë ata subjekt i rregullave më të rrepta.

Komisioni Europian ka emëruar gjashtë kompani Big Tech si “rojtarë” të ekonomisë digjitale, duke i bërë ata subjekt i rregullave më të rrepta.

Masa është pjesë e Aktit të Tregjeve Digjitale (DMA), një rregullatore që përshtat parimet e vjetra të politikës së konkurrencës me realitetin e ri të shekullit të 21-të, ku disa korporata kanë ndikim të madh mbi tregun e lirë, shpesh në dëm të bizneseve të vogla dhe përdoruesve të përditshëm.

Pesë kompani amerikane – Alphabet, Amazon, Apple, Meta dhe Microsoft dhe një kineze – ByteDance janë kategorizuar nga Komisioni si “rojtarë”. Tani ata do të përballen me detyrime ligjore për të ndryshuar mënyrën se si shërbimet e tyre të njohura, të tilla si mesazhet, mediat sociale, ndarja e videove dhe shfletuesit e internetit, do të ofrohen në internet.

Kompanitë konsiderohen si “rojtarë” sepse plotësojnë disa kritere: një qarkullim vjetor prej të paktën 7.5 miliardë euro në tregun evropian ose një kapitalizim tregu prej të paktën 75 miliardë euro, më shumë se 45 milionë përdorues mujorë dhe 10,000 përdorues vjetorë biznesi në të gjithë territorin e BE-së.

Kjo fuqi ekonomike u ka dhënë atyre një pozicion “të rrënjosur dhe të qëndrueshëm” dominimi në ekonominë dixhitale, tha Komisioni Europian, dhe kërkon një masë të re rregullash të rrepta që mund të frenojnë pushtetin e tyre, të sigurojnë zgjedhje të lirë për qytetarët, të ulin pengesat për konkurrentët dhe të krijojë përgjegjshmëri më të madhe.

“Është një moment historik shumë i rëndësishëm për lirinë dhe inovacionin online në Europë,” tha Thierry Breton, Komisioneri Evropian për tregun e brendshëm, duke premtuar zbatim të fortë.

Rojtarëve do t’u ndalohet të renditin produktet ose shërbimet e tyre në një mënyrë më të favorshme, një pikë konflikti afatgjatë midis Big Tech dhe SME-ve.

Ata gjithashtu do të duhet të lejojnë përdoruesit të heqin lehtësisht aplikacionet e instaluara në pajisje dhe të instalojnë aplikacione të palëve të treta që ofrojnë një shërbim ekuivalent.

Lexo: Qendrat e inovacionit në vend pjesë e programit digjital të BE-së

Në mënyrë të ngjashme, platformat do të duhet t’u kërkojnë përdoruesve leje përpara se të kombinojnë të dhënat personale të marra nga shërbime të ndryshme, si Instagram dhe Facebook, të dyja operohen nga Meta, përpara se të prodhojnë reklama të synuara.

Detyrimet do të hyjnë plotësisht në fuqi pas gjashtë muajsh, periudhë gjatë së cilës rojtarët do të duhet të informojnë Komisionin Evropian se si synojnë t’i binden ligjit.

Në rast mosdakordësie, ekzekutivi mund të vendosë gjoba deri në 10% të xhiros botërore të kompanisë, e cila mund të dyfishohet nëse shkelja vazhdon. Brukseli gjithashtu mund të vendosë masa korrigjuese si për shembull detyrimi i një korporate të shesë një pjesë të biznesit të saj.

Lista është e hapur dhe kompanitë mund të shtohen ose hiqen me kalimin e kohës.

Komisioni Europian po shqyrton nëse katër shërbime shtesë – Bing, Edge dhe Reklamimi i Microsoft, dhe iMessage i Apple – duhet të kualifikohen si “shërbime të platformës bazë” dhe për këtë arsye të bëhen përgjegjëse ndaj rregullave të reja.

Dy ofrues të mirënjohur e-mail të përdorur gjerësisht – Gmail i Alphabet dhe Outlook i Microsoft – u hoqën nga përzgjedhja fillestare pasi kompanitë mëmë argumentuan me sukses kundër përcaktimit.

Samsung, gjiganti i teknologjisë së Koresë së Jugut, u përjashtua po aq, pavarësisht se kompania kishte njoftuar më parë Komisionin për potencialin e saj për të qenë një “rojtar”. X, i njohur më parë si Twitter, u përjashtua nga lista gjithashtu.

E miratuar në shtator 2022, DMA shënon një kapitull të ri në politikën e konkurrencës së BE-së.

investopedia

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0