Rritet prodhimi i makinave vetë-drejtuese. Rritet edhe frika ndaj tyre. - Business Magazine Albania

Rritet prodhimi i makinave vetë-drejtuese. Rritet edhe frika ndaj tyre.

Prodhuesit e makinave po nxitojnë t’i shtojnë automatizimin modeleve të reja. Por ky sondazh tregon se ata kanë shumë më tepër punë për të bërë për të bindur drejtuesit që veçoritë janë të sigurta.  Pothuajse 70% e shoferëve thonë se kanë frikë nga makinat plotësisht vetë-drejtuese , sipas një sondazhi të ri të AAA . Rreth një e katërta thonë se nuk janë të sigurt, ndërsa vetëm 9% thonë se u besojnë atyre.

Rritja e kësaj frike ka të ngjarë të lidhet me incidentet e fundit të titujve që përfshijnë teknologjinë e drejtimit të asistuar, si dhe përhapjen e sistemeve të tilla më gjerësisht.

Sondazhi gjithashtu kap ndjenjat nga shoferët që nuk po përdorin vetë teknologjinë e automatizuar të drejtimit, por kanë shqetësime për ndarjen e rrugës me të tjerët që po e përdorin. AAA zbuloi gjithashtu se një pjesë e konsiderueshme e shoferëve i keqkuptojnë aftësitë aktuale të sistemeve të drejtimit vetë dhe të asistuar. Sondazhi zbuloi se gati 1 në 10 shoferë besojnë se mund të blejnë një automjet që drejton vetë ndërsa flenë. axios

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0