Pse klienti ka gjithmonë të drejtë? - Business Magazine Albania

Pse klienti ka gjithmonë të drejtë?

E vërteta është se fraza ‘klienti ka gjithmonë të drejtë”’nuk ka për qëllim të merret fjalë për fjalë. Më tepër një moto që ka synim që të vini primare shërbimin ndaj klientit. Kënaqësia e klientëve tuaj duhet të jetë përparësia juaj kryesore. Ju gjithashtu duhet të vendosni nëse klientët tuaj ia vlejnë. Për shembull, a është klienti juaj ideal një person që i bën punonjësit tuaj të ndihen të mjerë dhe të ofenduar?Sigurisht që jo! Një punëtor i mirë është më i çmuar se një klient i keq. Po kur kjo moto zbatohet saktë, ka përfitime të ndryshme. Pra, këtu janë pesë arsye të fuqishme pse klienti ka gjithmonë të drejtë:

1. Klientët ndërtojnë ose shkatërrojnë një biznes.
Arsyeja e parë pse klienti ka gjithmonë të drejtë është sepse pa ata biznesi është i vdekur. Për shembull, ankesat e klientëve mund të dëmtojnë biznesin tuaj. Ankesat, komentet dhe opinionet e tyre janë të çmueshme për të kuptuar tregun tuaj, për të kuptuar çfarë duan dhe çfarë kanë nevojë në shërbimin ose produktin tuaj. Nëse nuk e kuptoni konkurrenti juaj do ta kuptojë! Rrjedhimisht, mënyra më e mirë për t’u siguruar që po i merrni të gjitha komentet në bord është të vendosni disa strategji për marrjen dhe trajtimin e ankesave shpejt dhe me efikasitet.

2. Reagimi është i rrezikshëm.
Reagimi mund të jetë vdekja e një biznesi, veçanërisht nëse ndodh në internet. Vetëm një shkrim i keq mund të jetë një gabim shumë i kushtueshëm për t’u rregulluar.

3. Klientët e kënaqur shumohen.
Lumturia është ngjitëse, kështu që ofrimi i një shërbimi të shkëlqyer ndaj klientit dhe duke u fokusuar gjithmonë në faktin se klienti ka gjithmonë të drejtë, do të ndihmojë në shumëfishimin e zakonit tuaj. Përveç kësaj, baza juaj e klientëve do të rritet në mënyrë organike ndërsa klientët besnikë ju rekomandojnë familjes, miqve ose kolegëve të tyre duke ju lënë më shumë kohë për t’u fokusuar te klientët tuaj besnikë.
Lexo: SHBA vazhdon sanksionet ndaj Iranit. Shkak kufizimi i aksesit në internet

4. Është një pikë referimi për përsosmërinë e shërbimit ndaj klientit.
Përvoja e shërbimit ndaj klientit që ju ofroni është përgjegjëse për besnikërinë ose humbjen e klientit. Prandaj, çdo klient është i çmuar dhe duhet trajtuar si i tillë.Komunikimi është çelësi për të kuptuar sfidat e klientëve tuaj për të ofruar një zgjidhje. Për këtë arsye, klienti ka gjithmonë të drejtë dhe duhet të mbahet si pikë referimi për përsosmërinë e shërbimit ndaj klientit.

5. Rrugët e reja të të ardhurave.
E mbani mend atë arsyen e parë të përmendur në këtë artikull? Komentet dhe ankesat ju duhet t’i përdorni për të identifikuar pikat e dhimbjes së klientëve tuaj dhe për të gjetur zgjidhjen për të krijuar më shumë mundësi për klientët e ardhshëm. Në fund të fundit, bërja e klientëve të rinj mund të jetë një investim i madh kohe, parash dhe durimi, pse të mos të ruani klientët tuaj aktual, t’u jepni atyre zgjidhje dhe të hapni më shumë rrugë të ardhurash? socoselling

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0