Steve Wozniak: Steve Jobs nuk ishte një lider i lindur, ai punoi për të 'zhvilluar aftësitë e tij të komunikimit' - Business Magazine Albania

Steve Wozniak: Steve Jobs nuk ishte një lider i lindur, ai punoi për të ‘zhvilluar aftësitë e tij të komunikimit’

Steve Wozniak

Steve Wozniak e di rëndësinë e komunikimit, veçanërisht kur ndërton një biznes. Në fund të fundit, ai bashkëthemeloi Apple me një nga komunikuesit dhe marketerë më të mëdhenj të botës së teknologjisë të të gjitha kohërave: Steve Jobs.

I ndjeri Jobs është shpallur prej kohësh si një “gjeni” për mënyrën se si ai marketonte dhe shiste produktet e Apple, shumica e të cilave ishin projektuar dhe ndërtuar nga Wozniak në ditët e para të kompanisë. Por, Wozniak thotë se partneri i tij nuk ishte gjithmonë një guru i marketingut dhe komunikimit – këto ishin aftësi që Jobs duhej të zhvillonte për të kompensuar që nuk ishte një inxhinier kompjuteri veçanërisht i aftë.

“Ai mësoi shumë parime marketingu, sepse nuk ishte vërtet i aftë,” thotë Wozniak për Jobs. “Ai duhej të gjente fusha të tjera për ta bërë veten të rëndësishëm”.

Vitin e kaluar, Wozniak vuri në dukje se kur të dy burrat themeluan Apple, “personaliteti” i Jobs ndryshoi nga një mik i dashur në dikë që ishte serioz për ndërtimin e një kompanie që ndryshonte botën. Një pjesë thelbësore e atij transformimi, thotë Wozniak tani, ishte të shikonte Jobs “të zhvillonte aftësitë e tij të komunikimit”.

Wozniak thotë se aftësitë e Jobs si komunikues dhe shitës e ndihmuan Apple të tregtonte me sukses produkte si iPhone si miqësore për përdoruesit. Telefoni inteligjent ishte diçka e zbatueshme në jetën e Jobs, thotë Wozniak.

Lexoni: Top 5 këshillat më të mira për sipërmarrësit e rinj

Kjo aftësi përfundoi duke e ndarë Jobs nga pjesa tjetër e gjeneratës së tij të ikonave të teknologjisë. Në një intervistë të vitit 2020, Bill Gates tha se ai ishte “aq xheloz” për Jobs që u shfaq si një folës i natyrshëm publik. Gates e quajti Jobs “një gjeni”, veçanërisht për mënyrën se si ai mund të frymëzonte njerëzit, nga klientët tek punonjësit e tij.

Ndoshta ishte e nevojshme që Jobs t’i frymëzonte punonjësit e tij për të bërë gjëra të mëdha, sepse ai ishte një shef jashtëzakonisht i vështirë dhe kërkues për të punuar. Ish-punonjësi i Apple, Guy Kawasaki, shkroi në vitin 2019 se të punosh për Jobs “ndonjëherë ishte e pakëndshme dhe gjithmonë e frikshme, por kjo i shtyu shumë prej nesh të bënin punën më të mirë të karrierës sonë”.

Dhe sipas Wozniak, Jobs nuk ishte një komunikues i natyrshëm. Në vitin 2020, Wozniak tha për podcastin “Guy Kawasaki’s Remarkable People” se përpjekjet intensive dhe të pamëshirshme të Jobs për t’u bërë një komunikues dhe udhëheqës i suksesshëm erdhi nga dëshira e tij për t’u kujtuar përfundimisht si një figurë e rëndësishme historike – dhe se motivimi e shtyu atë të zhvillonte aftësitë e duhura për atë.

“Ndonjëherë motivimi, të duash diçka, është shumë më e rëndësishme sesa të kesh aftësi të vërteta,” tha Wozniak.

/cbnc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0