8 truke që bizneset e vogla mund të përdorin për të nxitur trafikun dhe shitjet në website - Business Magazine Albania

8 truke që bizneset e vogla mund të përdorin për të nxitur trafikun dhe shitjet në website

Menaxhimi i SEO për bizneset e vogla mund të jetë edhe më kritik se SEO për markat e mëdha që konkurrojnë për një vend të lartë në renditje. Meqenëse ky është rasti, qasja ideale është të përqëndroheni në truket e pozicionimit organik që do të rrisnin trafikun dhe shitjet e faqes suaj të internetit.

Më poshtë ju sjellim 8 truke që do të përmirësojnë SEO-në e biznesit tuaj të vogël.

  1. Optimizoni website tuaj për SEO

Nëse website juaj nuk është e optimizuar mirë në nivelin SEO në faqe, do të jetë shumë më e vështirë ta poziciononi atë në mënyrë korrekte për kushtet për të cilat dëshironi të renditeni në rezultatet e kërkimit.

Çfarë do të thotë SEO në faqe? Përqëndroni vëmendjen tuaj në listën e mëposhtme:

  • Përdorni një server të përshtatshëm
  • Përdorni domenin e duhur
  • Aktivizoni HTTPS
  • Siguroni kriptimin
  • Sigurohuni që të gjitha linqet tuaja janë HTTPS
  • Kontrolloni për t’u siguruar që ekziston vetëm një version i shfletueshëm
  • Vendosni email të saktë
  • Konfiguroni analitikat
  • Menaxhoni linqet që nuk të çojnë gjëkundi
  • Provoni dhe hiqni përmbajtjen e parëndësishme
  • Aktivizoni caching, modifikimin dhe kompresimin e të dhënave
  • Kontrolloni për blloqe të mundshme indeksimi
  • Regjistroni faqen tuaj në webmaster të Google Search Console
  • Lidheni dhe ndajeni në mediat sociale
  1. Krijoni një strategji përmbajtje për ndërmarrjen tuaj të vogël dhe të mesme (NVM)

Që përmbajtja të maksimizojë ndikimin SEO të NVM-ve tuaj, është thelbësore të vendosni qëllimin e sigurimit të përmbajtjes cilësore (dmth. Vlerë të prekshme për përdoruesit). Në rastin e bizneseve të vogla, nevoja për të ofruar vlerë të shtuar me përmbajtjen tuaj është e madhe.

Vendoseni veten në vendin e audiencës suaj të synuar dhe përgjigjuni pyetjeve të tyre, shqetësimeve të tyre dhe dyshimeve të tyre me udhëzuesit tuaj, video të dobishme, e-books të thelluar dhe gjithçka tjetër që ka vend në një strategji të suksesshme të përmbajtjes.

Lexoni: Çfarë është SEO? Pse është duke u bërë kaq i rëndësishëm?

  1. Zgjidhni dhe synoni fjalë kyçe specifike

Për të pozicionuar në mënyrë efektive faqen e internetit të biznesit tuaj të vogël, është thelbësore të dilni mbi konkurrencën.

Kompanitë e mëdha si Tripadvisor mund të përballojnë të synojnë fjalë kyçe të përgjithshme si “udhëtim” dhe të harrojnë lehtësisht ato më specifike pa asnjë problem. Ky nuk është rasti për bizneset e vogla. Bizneset e vogla duhet të zgjedhin fjalë kyçe të gjata dhe më specifike.

Duke ndjekur shembullin e sektorit të udhëtimit, mund të krijoni përmbajtje në itinerare të veçanta që synojnë fjalë kyçe të veçanta, të tilla si “qytete në Kaliforni për t’u vizituar me fëmijë”. Ju gjithashtu mund të gjeneroni informacione të caktuara të vlefshme për përdoruesit udhëtues, të tilla si “dyqanet e modës të cilësisë së mirë në New York”, ose të krijoni përmbajtje ekskluzive të tilla si “intervista me kuzhinierë nga restorantet më të mirë në Paris”.

Kompanitë e mëdha shpesh preferojnë të mos krahasohen me konkurrencën. Por kur flasim për strategjinë SEO për kompanitë më të vogla, analiza e konkurrencës mund të jetë shumë e dobishme për të mësuar më shumë rreth vetë industrisë dhe asaj që audienca juaj pret nga ju. Hidhini një sy fjalëve kyçe të konkurrentëve tuaj për të marrë frymëzim, për t’i krahasuar ato ose për t’i tejkaluar ato. Nga atje, krijoni studimin tuaj të fjalëve kyçe për të krijuar planin tuaj të përmbajtjes.

  1. Krijoni linqe aktive dhe pasive

Përveç shtimit të vlerës për përdoruesit, krijimi i përmbajtjes kryesore do t’ju ndihmojë të krijoni linqe në mënyrë pasive.

Për të dalluar dhe tërhequr vëmendjen për të marrë share dhe links, mund të përfshini formate të ndryshme si përmbajtje multimediale, infografikë, podkaste, intervista, mësime dhe artikuj në strategjinë tuaj të përmbajtjes. Ekzistojnë gjithashtu shumë mundësi për të përmirësuar pozicionimin e ofruar nga ndërtimi i linqeve ose gjenerimi aktiv i linqeve.

Disa ide për krijimin e linqeve për bizneset e vogla përfshijnë njoftime për shtyp, direktori biznesi dhe gjenerim të përmbajtjes si guest në blogjet e palëve të treta.

Sidoqoftë, jo të gjitha linqet janë ideale. Përqëndrohuni në:

  • Linqet që vijnë nga faqet e internetit që lidhen me temën e faqes tuaj dhe fjalët tuaja kyçe. Dhe sigurisht, sa më i lartë autoriteti i faqes në internet, aq më mirë.
  • Linqet që tregojnë website tuaj në një mënyrë natyrale, sigurojnë informacione të dobishme për përdoruesit.
  • Linqet që krijohen sepse përmbajtja juaj ia vlen. Kini kujdes të veçantë në përmbajtjen që krijoni dhe mendoni; me pak fjalë, krijoni përmbajtje tërheqëse që palët e treta duan të ndajnë.

Mos harroni të krijoni edhe një strategji të duhur të linqeve të brendshme.

  1. Nisni një strategji SEO lokale

SEO për bizneset e vogla me një seli fizike bëhet më e fortë nëse përfshin strategjinë e pozicionimit lokal, që do të thotë fjalë kyçe dhe vendndodhje. Ky mjet i fuqishëm do të sjellë trafik në dyqanin tuaj pasi përdoruesit që bëjnë këtë lloj kërkimi janë të interesuar për një produkt ose shërbim specifik dhe për ta blerë atë në një vend të caktuar.

Strategjitë e pozicionimit lokal varen ndjeshëm nga Google My Business, prandaj mos harroni të krijoni llogarinë tuaj GMB.

  1. Shmangni humbjet e trafikut 

SEO varet nga shumë variabla, dhe është thelbësore t’i njihni mirë për t’i analizuar ato dhe për të mbajtur gjurmët e përditësimeve dhe ndryshimeve. Ju mund të mos jeni në gjendje të mbani gjurmët e të gjitha përditësimeve të algoritmit, por duhet të jetë dikush që mundet.

Dështimi për të mbajtur gjurmët e të gjitha ndryshimeve në algoritmin e Google (dhe rregullimi i uebfaqes tuaj në përputhje me rrethanat) mund të rezultojë në një rënie të rëndë të trafikut.

Lexoni: Pse startup-et nuk mund ta injorojnë më SEOn?

  1. Qëndroni të përditësuar me strategjitë e reja të SEO për bizneset e vogla

Për të konkurruar me ‘peshqit e mëdhenj’, nuk mund ta lini strategjinë tuaj SEO të ankoruar në të kaluarën; duhet të jetë gjithmonë i freskët dhe i përshtatur me ndryshimet e mundshme në algoritmet e motorëve të kërkimit dhe tendencave të reja.

Mos shmangni tendencat e tilla si SEO lokale, kërkimet me zë ose imazhe, pozicionimi në Amazon dhe Google Shopping, ose ndonjë mjet tjetër SEO të disponueshëm që mund të përdorni për të rritur biznesin tuaj, siç janë Google Trends.

  1. Lëreni strategjinë tuaj SEO në duar të mira

A mund ta quani veten një ekspert SEO? Me siguri jo. Siç u përmend më parë, keni nevojë për dikë që të monitorojë të gjitha ndryshimet dhe përditësimet brenda algoritmit të Google. E njëjta gjë vlen edhe për të pasurit një profesionist që menaxhon të gjitha përpjekjet tuaja SEO.

Edhe pse biznesi juaj është i vogël, ju mund të përfitoni vetëm nga punësimi i një specialisti SEO në planin afatgjatë. Falë punës në distancë, ju mund të bëni punësim online dhe ta transferoni këtë detyrë siç duhet pa shpenzime shtesë të punonjësve.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0