7 sekretet prapa punonjësve të lumtur - Business Magazine Albania

7 sekretet prapa punonjësve të lumtur


Çfarë merrni kur kombinoni një stil udhëheqës sipërmarrës, një vizion kompanie që fokusohet tek pasioni dhe pozitiviteti me një grup të motivuar punonjësish që bashkëpunojnë në mënyrë kreative? Sukses. Por ky kombinim nuk ëshë gjithmonë i lehtë. Ndërsa, ju, si kapiten, mund të kontrolloni sjelljen dhe veprimet tuaja, mënyra se si punonjësit përfshihen ne kompani është një histori tjetër. Ja 7 sekretet për të mbajtur një ambjent argëtues dhe informal që ka si qëllim punonjës të lumtur dhe një ekip të suksesshëm.

1. Pasioni

Pasioni është zemra e çdo zyre produktive. Pyesni çdo drejtues të suksesshëm kompanie dhe gjëja e parë që do të dëgjoni është pasioni për atë që bëjnë. është pasioni që i shtyn ato dita ditës. Për një kompani, pasioni është i rëndësishëm sepse të shoqëron nga një projekt në tjetrin. Edhe për punonjësit, pasioni është ai që i entuziazmon për të vazhduar punën. Pasioni duhet të përshkojë gjithsecilin në ekip që nga udhëheqja e ekipit deri tek çdo punonjës.

2. Pozitiviteti

Për të marrë të gjitha përfitimet e një stafi të lumtur, kompanitë duhet ti mbajnë gjërat pozitivisht ndërsa argëtimi duhet të mbizotërojë në punë. Jo të gjithë do të jenë të lumtur çdo ditë por a e keni dëgjuar shprehjen e vjetër “bëni sikur deri sa tja arrini me të vërtetë?” Kjo është taman ajo që aplikohet për një qëndrim pozitiv. Sapo ju dhe punonjësit tuaj e bëjnë zakon të tyrin ta kthjejnë çdo ditë në pozitive, do të filloni ta vini re se si gjërat e vogla nuk do ta ulin tempin e punës së ekipit; përkundrazi shpirti i skuadrës do të rritet.

3. Komente

Lëvdoji punonjësit rregullisht kur gëjrat bëhen me korrektësi. Kur nuk realizohen si duhet, kritikoni në mënyrë konstruktive dhe pozitive. Duke ja bërë të qartë punonjësve të tu çfarë nuk është bërë mirë dhe çfarë është bërë mirë, i ndihmon ata të fitojnë besim në atë që po bëjnë. Besim do të thotë punonjës të lumtur.

4. Stimuj

Stimujt e vegjël kontribuojnë shumë në mbajtjen e moralit lartë në kompani. Përpiquni ta surprizoni stafin tuaj duke sjellë një mëngjes për ta apo duke i marrë në një drekë të paplanifikuar. Apo duke krijuar një mundësi të tillë që gjysma e stafit të largohet një orë më herët nga puna një ditë të premte.

5. Bashkëpunimi

Krijoni një zyrë që stimulon takimet dhe kreativitetin. Tavolina, karrige, tabele për të shkruar e të tjera objekte që stimulojnë punën në ekip duhet të jenë në zyrën tuaj.  Vendosje ndryshe e  karrigeve dhe tavolinave stimulon takimet.

6. Sensi i zotërimit

Vendosni një përgjegjës për çdo projekt dhe ngarkoni atë me detyrat për ekipin. Për çdo projekt, duhet të emërohet një drejtues i ri ekipi, kështu secili të mund të ketë mundësinë të ulet në karrigen e drejtuesit. Një përqasje e tillë ka si qëllim të zhdukë vijat ndarëse midis drejtorit dhe punonjësit.

7. Objektivat

Kompanitë me qëllime të qarta lejojnë secilin nga punonjësit të lidhë atë që mund të bëjë me objektivat e kompanisë duke i dhënë atyre një sens realizimi dhe qëllimi. Të pasurit një drejtim dhe kuptim të qartë të asaj se çfarë duhet të përmbushet nga secili punonjës dhe si ekip, i vendos punonjësit në rrugën drejt suksesit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0