5 gjërat e shitjes dhe marketingut për të cilat duhet të keni një sistem - Business Magazine Albania

5 gjërat e shitjes dhe marketingut për të cilat duhet të keni një sistem

Një nga sekretet e suksesit është përdorimi i sistemeve dhe kontrolleve. Por kur bëhet fjalë për rritjen e biznesit tuaj, ka mijëra pjesë lëvizëse dhe mund të jetë e vështirë të dini se çfarë të sistemoni dhe kur. Kështu që sot, do të ndajmë me ju pesë gjërat e shitjes dhe marketingut për të cilat duhet të keni një sistem.

1. Posta elektronike.
Kur bëhet fjalë për emailin, ka shumë mënyra për të bërë gjëra, dhe ndërsa rriteni dhe futeni në bord më shumë anëtarë të ekipit, ajo lehtë mund të komplikohet dhe behet rrëmujë. Pra, vendosja e disa praktikave më të mira në letër në lidhje me orët e postës elektronike, preferencat e përcjelljes, pritshmëritë vijuese, etj., mund të bëjë një rrugë të gjatë për ta bërë biznesin tuaj të funksionojë më mirë dhe të heqë disa nga supozimet që vijnë së bashku me futjen e anëtarëve të rinj të ekipit.

2.Praktikat më të mira të postimit në media sociale
Kur bëhet fjalë për mediat sociale, ka disa udhëzime që dëshironi që ekipi juaj të ndjekë. Kjo do të përfshijë jo vetëm stafin e departamentit tuaj të marketingut, por në të vërtetë të gjithë ekipin tuaj, pasi mund të ketë raste kur ata përcjellin promovime ose postime të tjera në emrin tuaj. Të kesh një ekip që është në përputhje me praktikat më të mira në të gjitha kanalet e mediave sociale, do t’ju vendosë për sukses tani dhe në të ardhmen.
3. Gjenerimi i Udhëheqësit/Menaxhimi i Udhëheqësit.
Një strategji e mirë e gjenerimit/menaxhimit të drejtuesve nuk zhvillohet brenda natës. Duhen muaj, madje edhe vite planifikimi të kujdesshëm, testim A/B dhe rregullim dhe përditësim derisa të gjeni se formula është vendimtare për suksesin tuaj. Pra, kur të gjeni një metodë që funksionon, dokumentoni procesin dhe sigurohuni që të gjithë në ekipin tuaj ta kuptojnë procesin.
4. Ankesat dhe Komplimentet
Pavarësisht se në cilën industri jeni, ankesat dhe komplimentet e klientëve janë vendimtare për zhvillimin, shitjet dhe marketingun. Duke krijuar një sistem se si të mblidhni, kur të kërkoni dhe ku t’i ruani këto komente nga klientët tuaj, mund ta bëni më të lehtë për të gjithë në ekipin tuaj qasjen në këtë informacion dhe përdorimin e tij për të rritur biznesin tuaj.
5. Raportimi mujor.
Raportimi i sistemuar është gjithmonë një ide e shkëlqyer, por është e rëndësishme të krijohen raporte që lexohen dhe të krijohen hapa të mëtejshëm të zbatueshëm për njerëzit e përfshirë. Jini të kujdesshëm ndaj mbingarkesës së informacionit dhe përqendrohuni në treguesit kryesorë të performancës për të cilat ekipi juaj mund të marrë masa menjëherë.
Këto pesë sisteme të marketingut dhe shitjeve janë një vend i mrekullueshëm për të filluar kur të jeni gati të rritni biznesin tuaj dhe të filloni të shihni rezultate. INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0