4 mënyra për të zhvilluar markën tuaj personale - Business Magazine Albania

4 mënyra për të zhvilluar markën tuaj personale


Markat personale janë kritike për njerëzit në çdo moment në karrierën e tyre, por ato mund të bëhen edhe më kritike, kur arrini në nivelet më të larta të hierarkisë së korporatave. Nuk mjafton që të jeni një CEO, aksionarët tuaj, punonjësit tuaj dhe publiku duan të dinë se kush jeni dhe cili është misioni juaj.

Marka juaj personale është mënyra se si ju e shfaqni veten para të gjithëve.

Lexoni: 22 ligjet e pandryshueshme të marketingut.

Kjo është veçanërisht e vërtetë për udhëheqëset femra, të cilat shpesh herë duhet të punojnë më shumë në zhvillimin e një imazhi të fuqishëm se homologët e tyre meshkuj, në mënyrë që të vlerësohet udhëheqja e tyre. Fatkeqësisht, kjo është e vërtetë.

Ndërtimi i një marke personale kërkon kohë dhe përkushtim. Ashtu si marka e kompanisë suaj, nuk është diçka që zhvillohet brenda natës. Megjithatë, ka gjëra që mund të bëni që do t’ju ndihmojë të ngrini markën tuaj personale.

Kufizoni fokusin tuaj

Si femra që jemi, shpesh përmbushim shumë role të ndryshme përveç atij që kemi në punë. Personalisht, ne mund të jemi nëna, bija, motra, bashkëshorte. Profesionalisht, ne mund të jemi drejtuese, por gjithashtu mund të jemi mentore, ose mësuese.

Siç dihet ju nuk mund të ndërtoni një markë të suksesshme të kompanisë duke u përpjekur të jeni në çdo pozicion të mundshëm dhe e njëjta gjë vlen edhe për një markë personale. Kaloni pak kohë duke kuptuar se çfarë saktësisht dëshironi dhe më pas përqëndrohuni për të bërë më të mirën.

Kjo nuk do të thotë që ju duhet të promovoni veten vetëm si një ekzekutiv. Përkundrazi, do të thotë që të përqendroheni në aftësitë, talentet dhe vlerat specifike dhe ato mund të vijnë nga të qenit një nënë ose një motër po aq lehtë sa munden të vijnë nga koha juaj në sallën e bordit drejtues.

Zgjeroni rrjetin tuaj të kontakteve

Ndërsa shumë prej nesh, mund të jenë të mrekullueshëm në krijimin e rrjeteve brenda kompanive apo industrive tona, është e zakonshme që profesionistët të lënë pas dore rëndësinë e asaj që sociologu i Harvard, Robert Putnam e quan “ngritja e urave të kapitalit” ose lidhjet me njerëz që janë jashtë funksionit të punës dhe/ose industrisë.

Pra, marketerët shkojnë në konferenca të marketingut, dizenjuesit shkojnë në konferencat e dizenjimit dhe drejtuesit marrin pjesë në konferencat e udhëheqjes dhe ne të gjithë bëjmë shumë lidhje me njerëz të cilët janë pak a shumë si ne.

Jo vetëm që kjo mund të na çojë në krijimin e fuqive punëtore më pak të ndryshme kur vjen koha që ne të punësojmë dikë, por gjithashtu do të thotë që talentet tona dhe, për më tepër, marka jonë personale njihet nga një grup më i vogël njerëzish. Përveç kësaj, mund të jetë më e vështirë të qëndroni në një pellg të njerëzve ashtu si ju.

Zgjerimi i rrjetit tuaj në të gjithë linjat e punës dhe të industrisë mund t’ju hapë mundësi të reja për të krijuar angazhimet e markës suaj personale, partneritetet e biznesit dhe më shumë.

Lexoni: Pamja ka rëndësi: Si të krijoni imazhin e përsosur të markës tuaj?

Nëse nuk ndiheni komodë duke promovuar drejtpërdrejt veten, provoni mënyra alternative për të treguar aftësitë tuaja

Shumë gra nuk ndihen komode me vetë-promovimin, duke preferuar që të kryejnë punët e tyre mirë dhe të pranojnë njohjen kur dhe në qoftë se vjen.

Megjithatë, kjo tendencë na vë në disavantazh në vendin e punës. Kjo e bën më pak të ngjarë që ne të marrim ngritje në detyrë dhe gjithashtu e bën më të vështirë për ne që të krijojmë një markë personale të njohur.

Lajmi i mirë është se ka shumë mënyra për të promovuar veten dhe njohuritë tuaja, disa prej të cilave mund të jenë më të lehta për femrat që nuk janë komode duke folur për veten e tyre. Për shembull, shkrimi i artikujve që zhvillojnë udhëheqjen tuaj të mendimit, duke i ndarë publikisht mendimet tuaja mbi çështje të rëndësishme të industrisë ose duke mbajtur një qëndrim në një ngjarje aktuale, mund të jenë mënyra të shkëlqyera për të treguar atë që dini, çfarë mund të ofroni dhe për të ndihmuar në forcimin e markës suaj personale.

Ndani aftësitë dhe njohuritë tuaja me femrat e tjera

Ne të gjithë duam të largohemi nga një botë më e mirë se ajo që gjetëm. Si femra në udhëheqje, ne kemi shumë mundësi për të ndikuar tek njerëzit rreth nesh, sidomos për femrat, të cilat duan të shkojnë aty ku jemi ne.

Një nga mënyrat më të mira për ta shfrytëzuar këtë mundësi është duke udhëzuar femrat e tjera, qoftë një-në-një ose përmes një grupi profesional. Përveç se do të keni një ndikim pozitiv, kjo do t’i japë markës suaj personale një rritje duke treguar atë që vlerësoni.

Krijimi i një marke personale të fortë dhe kohezive kërkon kohë dhe përpjekje, por duke ndjekur disa udhëzime, ju mund të siguroheni që jeni duke ecur përpara në botë.

Lexoni: Bëhuni një markë: 5 mënyra për të kthyer stilin e jetës tuaj në një biznes

burimi: Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0