22,000 njerëz u regjistruan aksidentalisht për të pastruar tualetet, sepse nuk i lexuan kushtet për përdorimin e Wi-Fi » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 14/07/2017

22,000 njerëz u regjistruan aksidentalisht për të pastruar tualetet, sepse nuk i lexuan kushtet për përdorimin e Wi-Fi

Share
nga Anerola Torollari
Kor 14, 2017
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Le të jemi të ndershëm, sa prej nesh lexojmë me të vërtetë kushtet kur regjistrohemi për ndonjë gjë? E pra, 22.000 njerëz kanë nënshkruar padashur për të kryer 1.000 orë shërbime në komunitet në këmbim të Wi-Fi falas.

Ofruesi publik i Wi-Fi Purple shtoi një kusht për shaka në rrjetin e saj T & Cs për të ilustruar “mungesën e vetëdijes së konsumatorit” për atë që njerëzit po nënshkruajnë deri kur hyjnë në portalet falas të Wi-Fi.

Lexoni: Ndërtohet fabrika e parë e lëvizshme për riciklimin në botë, e cila kthen mbetjet në tulla

Duke rënë dakord me T & C-në, njerëzit pa dashje ranë dakord për një “klauzolë të shërbimit të komunitetit” që i nënshkruan ata për të pastruar banjot publike, për të gjetur macet e humbura dhe për të pikturuar guackat e kërmijve. Uau.

Përdoruesit mund t’i kërkohet, sipas gjykimit të Purple, të kryejë 1.000 orë shërbimesh në komunitet. Kjo mund të përfshijë pastrimin e mbeturinave të kafshëve në parqet lokale. Sigurimi i maceve dhe qenve të humbur. Pastrimi i tualetëve portativë në festivalet lokale dhe evente të ndryshme. Pikturimi i guackave të kërmijve për të ndriçuar ekzistencën e tyre, heqja e çëmçakëzëve nga rrugët etj.

Çuditërisht, vetëm një person gjatë këtij truku dy-javor i zbuloi kushtet.

Kjo përbën një pjesë të njoftimit të Purple-it se është ofruesi i parë Wi-Fi i pajtueshëm me Rregulloren e Përgjithshme të Mbrojtjes së të Dhënave (GDPR), që përputhet me legjislacionin e ri të qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar, i cili hyn në fuqi në maj të 2018. Ligjet e reja të GDPR-së do të paraqesin një kusht që kërkon miratimit e përdoruesve para se të dhënat personale ose të sjelljes të tyre mund të përdoren për qëllime marketingu.

Përdoruesit e Wi-Fi duhet të lexojnë kushtet e përdorimit kur ata regjistrohen për të hyrë në një rrjet. Me çfarë janë duke rënë dakord, sa të dhëna po ndajnë dhe çfarë liçence u japin ofruesit? Eksperimenti ynë tregon se është shumë e lehtë të çekosh një kuti dhe të biesh dakord me diçka të padrejtë ,” thotë Gavin Wheeldon, CEO i Purple.

Lexoni: Mark Zuckerberg krijon një fond prej 5 milionë $ për të ndihmuar mësuesit e Silicon Valley që të përballojnë jetesën

Fatmirësisht, kompania nuk ka ndërmend të detyrojë askënd të pastrojë apo të lyejë guacka kërmilli. Çfarë lehtësimi.

burimi: Mashable

Evente

Hardh Fest 2017

Shtator 7, 2017
9:00 AM - Shtator 10 9:00 PM

Doing Business 2017

Shtator 28, 2017
në orën 09:00 - 29 Shtator Sep 29 në orën 20:00