22,000 njerëz u regjistruan aksidentalisht për të pastruar tualetet, sepse nuk i lexuan kushtet për përdorimin e Wi-Fi - Business Magazine Albania

22,000 njerëz u regjistruan aksidentalisht për të pastruar tualetet, sepse nuk i lexuan kushtet për përdorimin e Wi-Fi


Le të jemi të ndershëm, sa prej nesh lexojmë me të vërtetë kushtet kur regjistrohemi për ndonjë gjë? E pra, 22.000 njerëz kanë nënshkruar padashur për të kryer 1.000 orë shërbime në komunitet në këmbim të Wi-Fi falas.

Ofruesi publik i Wi-Fi Purple shtoi një kusht për shaka në rrjetin e saj T & Cs për të ilustruar “mungesën e vetëdijes së konsumatorit” për atë që njerëzit po nënshkruajnë deri kur hyjnë në portalet falas të Wi-Fi.

Lexoni: Ndërtohet fabrika e parë e lëvizshme për riciklimin në botë, e cila kthen mbetjet në tulla

Duke rënë dakord me T & C-në, njerëzit pa dashje ranë dakord për një “klauzolë të shërbimit të komunitetit” që i nënshkruan ata për të pastruar banjot publike, për të gjetur macet e humbura dhe për të pikturuar guackat e kërmijve. Uau.

Përdoruesit mund t’i kërkohet, sipas gjykimit të Purple, të kryejë 1.000 orë shërbimesh në komunitet. Kjo mund të përfshijë pastrimin e mbeturinave të kafshëve në parqet lokale. Sigurimi i maceve dhe qenve të humbur. Pastrimi i tualetëve portativë në festivalet lokale dhe evente të ndryshme. Pikturimi i guackave të kërmijve për të ndriçuar ekzistencën e tyre, heqja e çëmçakëzëve nga rrugët etj.

Çuditërisht, vetëm një person gjatë këtij truku dy-javor i zbuloi kushtet.

Kjo përbën një pjesë të njoftimit të Purple-it se është ofruesi i parë Wi-Fi i pajtueshëm me Rregulloren e Përgjithshme të Mbrojtjes së të Dhënave (GDPR), që përputhet me legjislacionin e ri të qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar, i cili hyn në fuqi në maj të 2018. Ligjet e reja të GDPR-së do të paraqesin një kusht që kërkon miratimit e përdoruesve para se të dhënat personale ose të sjelljes të tyre mund të përdoren për qëllime marketingu.

Përdoruesit e Wi-Fi duhet të lexojnë kushtet e përdorimit kur ata regjistrohen për të hyrë në një rrjet. Me çfarë janë duke rënë dakord, sa të dhëna po ndajnë dhe çfarë liçence u japin ofruesit? Eksperimenti ynë tregon se është shumë e lehtë të çekosh një kuti dhe të biesh dakord me diçka të padrejtë ,” thotë Gavin Wheeldon, CEO i Purple.

Lexoni: Mark Zuckerberg krijon një fond prej 5 milionë $ për të ndihmuar mësuesit e Silicon Valley që të përballojnë jetesën

Fatmirësisht, kompania nuk ka ndërmend të detyrojë askënd të pastrojë apo të lyejë guacka kërmilli. Çfarë lehtësimi.

burimi: Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0