22,000 njerëz u regjistruan aksidentalisht për të pastruar tualetet, sepse nuk i lexuan kushtet për përdorimin e Wi-Fi


Le të jemi të ndershëm, sa prej nesh lexojmë me të vërtetë kushtet kur regjistrohemi për ndonjë gjë? E pra, 22.000 njerëz kanë nënshkruar padashur për të kryer 1.000 orë shërbime në komunitet në këmbim të Wi-Fi falas.

Ofruesi publik i Wi-Fi Purple shtoi një kusht për shaka në rrjetin e saj T & Cs për të ilustruar “mungesën e vetëdijes së konsumatorit” për atë që njerëzit po nënshkruajnë deri kur hyjnë në portalet falas të Wi-Fi.

Lexoni: Ndërtohet fabrika e parë e lëvizshme për riciklimin në botë, e cila kthen mbetjet në tulla

Duke rënë dakord me T & C-në, njerëzit pa dashje ranë dakord për një “klauzolë të shërbimit të komunitetit” që i nënshkruan ata për të pastruar banjot publike, për të gjetur macet e humbura dhe për të pikturuar guackat e kërmijve. Uau.

Përdoruesit mund t’i kërkohet, sipas gjykimit të Purple, të kryejë 1.000 orë shërbimesh në komunitet. Kjo mund të përfshijë pastrimin e mbeturinave të kafshëve në parqet lokale. Sigurimi i maceve dhe qenve të humbur. Pastrimi i tualetëve portativë në festivalet lokale dhe evente të ndryshme. Pikturimi i guackave të kërmijve për të ndriçuar ekzistencën e tyre, heqja e çëmçakëzëve nga rrugët etj.

Çuditërisht, vetëm një person gjatë këtij truku dy-javor i zbuloi kushtet.

Kjo përbën një pjesë të njoftimit të Purple-it se është ofruesi i parë Wi-Fi i pajtueshëm me Rregulloren e Përgjithshme të Mbrojtjes së të Dhënave (GDPR), që përputhet me legjislacionin e ri të qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar, i cili hyn në fuqi në maj të 2018. Ligjet e reja të GDPR-së do të paraqesin një kusht që kërkon miratimit e përdoruesve para se të dhënat personale ose të sjelljes të tyre mund të përdoren për qëllime marketingu.

Përdoruesit e Wi-Fi duhet të lexojnë kushtet e përdorimit kur ata regjistrohen për të hyrë në një rrjet. Me çfarë janë duke rënë dakord, sa të dhëna po ndajnë dhe çfarë liçence u japin ofruesit? Eksperimenti ynë tregon se është shumë e lehtë të çekosh një kuti dhe të biesh dakord me diçka të padrejtë ,” thotë Gavin Wheeldon, CEO i Purple.

Lexoni: Mark Zuckerberg krijon një fond prej 5 milionë $ për të ndihmuar mësuesit e Silicon Valley që të përballojnë jetesën

Fatmirësisht, kompania nuk ka ndërmend të detyrojë askënd të pastrojë apo të lyejë guacka kërmilli. Çfarë lehtësimi.

burimi: Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale