Ndërtohet fabrika e parë e lëvizshme për riciklimin në botë, e cila kthen mbetjet në tulla


Studioja arkitekturore Miniwiz, me qendër në Tajvan ka sjellë një zgjidhje ekologjike: TRASHPRESSO, një fabrikë ricikluese, e lëvizshme, me panele diellore që kthen mbetjet në pllaka. Kudo që shkon, TRASHPRESSO merr mbeturinat dhe i riciklon ato në pllaka për përdorim në arkitekturë. Fabrika e lëvizshme e riciklimit është në një platformë konteiner 12 metër që një kamion mund ta transportojë.

Ajo mund të riciklojë mbeturina plastike dhe pëlhurë, duke punuar me energji diellore. Mbeturinat janë “larë, copëtuar, shkrirë dhe formuar” në pllaka arkitektonike dhe uji për pastrimin e plehrave ripërdoret në proces. Mund të nxjerrë nga 10 metra katror në mbi 107 metra katrorë, të pllakave arkitekturore çdo 40 minuta. Çdo pllakë përmban ekuivalentin e pesë shisheve plastike.

Sipas CEO-s dhe bashkë-themeluesit të MiniWiz, Arthur Huang, TRASHPRESSO tejkalon barrierat e distancës dhe energjisë duke treguar se riciklimi është i mundur kudo. Ajo jo vetëm që shërben për të transformuar mbeturinat në vend, por gjithashtu shërben si një mjet edukimi në komunitetet e izoluara.

TRASHPRESSO do të vendoset për herë të parë këtë verë në NianBao Yuze, në pllajën tibetiane. Bukuria natyrore e rajonit të akullnajave është shkatërruar nga turistët që lënë pas mbeturina. Prej aty TRASHPRESSO do të udhëtojë në zona të tjera të largëta ku grumbullohen mbeturina, të tilla si plazhe, liqene, rezervuarë ose lumenj.

burimi: acp.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0