2 gabimet kryesore që bëjnë themeluesit, të cilat pengojnë rritjen e kompanisë së tyre - Business Magazine Albania

2 gabimet kryesore që bëjnë themeluesit, të cilat pengojnë rritjen e kompanisë së tyre

Themeluesit e startup-eve shpeshherë janë armiqtë më të këqinj të vetes së tyre. Sipërmarrës të suksesshëm, vazhdimisht kanë veçuar dy nga gabimet më të mëdha që bëjnë themeluesit e startup-eve dhe që ndikojnë në rritjen e kompanive të tyre.

Duke bërë këto dy gabime, themeluesit pengojnë suksesin e tyre. Më poshtë vijojnë disa këshilla se si këta themelues mund t’i rregullojnë ato gabime.

Kostoja nuk është e barabartë me vlerën

E para nga këto ka të bëjë me menaxhimin e buxhetit. Ju e kuptoni, pavarësisht nëse keni financim apo jo, buxhetet janë gjithmonë në qendër të vëmendjes. Natyrisht, të gjithë duan të arrijnë një marrëveshje për t’i bërë ato buxhete të shtrihen më tej, por shpesh fraza: “bli lirë, bli dy herë”, zbatohet. Të menduarit se mos shpenzimi i parave do t’ju sjellë rezultatet që dëshironi është një detyrë e marrë!

Themeluesit shpesh hezitojnë të punësojnë, qoftë për shkak të kostos apo egos (“Unë e njoh produktin tim më së miri”). Shumica janë themelues teknikë me njohuri të mahnitshme për produktet e tyre. Megjithatë, ka shumë të ngjarë që ata nuk janë ekspertë të SEO, aftësimit të shitjeve ose marketingut me përvojën e nevojshme për të ndërtuar motorët e nevojshëm dhe eksperimentet përkatëse, për të çuar produktin e tyre në treg dhe për të pasur sukses. Ju nuk mund të punësoni njerëz për të zgjidhur problemet. Ju i kaloni problemet duke punësuar njerëzit e duhur për t’ju ndihmuar të realizoni strategjinë e biznesit.

Ju gjithashtu nuk mund të anashkaloni zhvillimin dhe rëndësinë e teknologjisë. Ka shumë themelues që punojnë dhe vijnë me sisteme operative dhe me pjesë të ndërlidhura që nuk komunikojnë mirë. Ekipet e tyre shpenzojnë shumë kohë për të lidhur pikat duke u përpjekur të përhapin idetë në vend të bërjes së punës për të cilën janë punësuar.

Të dyja këto gabime kushtojnë kohë dhe të ardhura dhe i çojnë themeluesit prapa, në vend që të ecin përpara.

Ndërtimi i një kulture rritjeje të qëndrueshme

Një tjetër fushë kyçe ku themeluesit pengojnë vetveten janë mjediset e punës që krijojnë. Kjo shpesh vjen nga mos funksionalizimi mjaft herët, gjë që mund të ndodhë, sepse drejtuesit e startup-eve nuk janë të sigurt se si t’a bëjnë këtë. Ata shpesh ngatërrojnë operacionet e të ardhurave si strategji për një organizatë më të zhvilluar. Kjo do të thotë që marketingu, shitjet dhe suksesi i klientit bëhen të heshtur në vend që funksionet e të ardhurave të jenë të lidhura rreth një burimi të së vërtetës. Ndërsa fillojnë të fitojnë tërheqje dhe përshtatje të produktit me tregun, këto ekipe fillojnë të thyhen, sepse nuk ka kohezion apo proces. Dhe kështu të gjithë tani janë në udhëtimet e tyre, nga teknologjia te iniciativat.

Kur shitjet në mënyrë të pashmangshme tërheqin kartën: “Ne sjellim paratë, kështu që ne meritojmë buxhetin”, kjo shërben vetëm për të mbjellë më shumë ndarje dhe shpesh bëhet toksike, me tensione midis ekipeve dhe njerëzve që ndahen në kampe. Pra, shumë themelues nuk e njollosin këtë në fillim, ata mendojnë se është e pashmangshme dhe e tolerojnë atë. Por, ata nuk duhet. Kjo nuk krijon ekipe me performancë të lartë. Unifikoni operacionet tuaja në operacione të të ardhurave, të paktën bëjini të fillojnë të punojnë në mënyrë ndërfunksionale me objektiva të përbashkëta.

Ju nuk mund të punësoni njerëz që janë ekspertë në atë që bëjnë, drejtues të veçantë të lartë, pastaj të mendoni se jeni më të zgjuar ose se mund t’a bëni punën e tyre më mirë. 98% të rasteve nuk mundeni, as nuk keni kohë edhe nëse mundeni. Ndaloni rishkrimin e atyre email-eve të marketingut. Mos u tregoni udhëheqësve të shitjeve se si të godasin objektivat. Vendosja e objektivave më të larta nuk është e keqe, por vendosja e objektivave të pakuptimta është. Këto duhet të bazohen në numrin e njerëzve të punësuar, shkallën e mëparshme të mbylljes, numrin e marrëveshjeve të mbyllura mesatarisht vitin e kaluar, duke marrë parasysh nivelin e përvojës së përfaqësuesve dhe shifrat e mëparshme që ata kanë arritur. Ato duhet të jenë realiste, por të arritshme.

entrepreneur.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0