Italianët shpenzuan rreth 22.8 miliardë euro për Krishtlindje, rreth tre miliardë ose 15% më shumë se vitin e kaluar.Megjithatë, rreth 80% e popullsisë tashmë po riciklojnë ushqimin festiv, ndërsa pothuajse një në dy italianë do të ridhurojë dhurata të padëshiruara, shprehen grupet e konsumatorëve.
Rreth 7.5 italianë nuk dhanë fare dhurata, sipas Codacons, më shumë “të frymëzuar” nga Grinch sesa Babagjyshi.
Shpenzimet mesatare të familjeve ishin 884 euro kundrejt 770 eurove vitin e kaluar. Ndërsa blerjet e dhuratave u rritën pothuajse me 20% duke arritur në tetë miliardë euro, kostot e udhëtimit 11.5 miliardë, ose 14% më shumë dhe darkat kushtuan 400 milionë euro, 14% më shumë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.