Zakonet që iu bëjnë të urreheni në vendin e punës

Zakonet që ju bëjnë të urreheni në vendin e punës


Çdo ditë ne përpiqemi të jemi sa më korrektë në vendin e punës, pasi është qëndrimi dhe sjellja jonë që na bëjnë të urrehemi apo duhemi nga kolegët tanë. Si mund t’i regullojmë pikërisht këto gabime apo zakone joprofesionale në vendin e punës?

E gjitha çka duhet është të mendoni dhe reflektoni për një moment se çfarë nuk do të donit që kolegët tuaj të bënin në vendin e punës dhe më pas shikoni nëse dhe ju po bëni të njëjtat gjëra, të cilat duhet të shmangen.

Lexoni: Gabimet që mund t’ju kushtojnë vendin e punës

BusinessMag në këtë artikull ju sjell disa nga sjelljet që ju nuk duhet të bëni në vendin tuaj të punës.

Të vini vonë në punë

Përpikmëria është parësore. Ajo që duhet të bëni është të arrini në kohë, të gatshëm për të nisur ditën siç duhet dhe të bëni atë që pritet nga ju.

Të jeni me vonesë në çdo mbledhje

Në mënyrë të ngjashme, duke ardhur vonë në takime tregon se ju nuk po i respektoni kolegët tuaj dhe as organizatorët e mbledhjes. Duke bërë që njerëzit e tjerë të presin për ju mund të konsiderohet si diçka arrogante dhe e vrazhdë.

Të bëni si të sëmurë kur në fakt nuk jeni

Ju nuk do të provoni se e meritoni të promovoheni kur në fakt hiqeni si të sëmurë çdo javë.

Të hani ushqime që kanë erë të rëndë në tavolinën tuaj të punës

Ekspertët thonë se ju kurrë nuk duhet të hani drekë në tavolinën tuaj, sepse është diçka e pashëndetshme.

Të ngrënit drekë në tavolinën tuaj të punës nuk ndikon keq vetëm tek ju, por tek të gjithë kolegët tuaj, pasi ushqimet mund të kenë erë të rëndë apo ju mund të bëni zhurmë ndërsa hani.

Të jeni negativë gjatë gjithë kohës

Të përgjigjesh vazhdimisht me një qëndrim pesimist ndaj sugjerimeve mund të interpretohet si diçka jo bashkëpunuese. Fraza si “Kjo nuk do të funksionojë”, “Kjo tingëllon shumë e vështirë” duhet të shmangen.

Ndonëse mund të ketë raste kur të gjithë e ndjejnë dëshirën për t’u ankuar për shefin, një bashkëpunëtor apo një detyrë, duke e shprehur atë do t’ju bëjë të dukeni joprofesionalë. Është edhe më keq nëse ankoheni çdo ditë, gjatë gjithë ditës, që nga momenti që shkoni në punë. Sdo të kalojë shumë kohë dhe njerëzit do të largohen nga ju dhe do t’ju shmangin.

Të shpërqëndroheni gjatë mbledhjeve

Ka një arsye pse telefoni është i paligjshëm ndërkohë që ngisni makinën: Është e pamundur që të përqendroheni plotësisht në dy gjëra në të njëjtën kohë.

Telefoni, lundrimi në web, kthimi i mesazheve apo email-ve gjatë një mbledhjeje tregon që ju nuk jeni duke i kushtuar vëmendje personave pjesëmarrës.

Ndërprerja e kolegëve tuaj

Është diçka e vrazhdë të ndërpresësh të tjerët kur janë duke folur. Kur e bëni këtë, tregon se nuk keni respekt apo durim për të tjerët.

Të silleni sikur dini gjithçka

Duke bërë sikur dini gjithçka, të komentoni, korigjoni apo dhe të riformuloni mendimet e të tjerëve duke pretenduar se vetëm ju keni të drejtë, është shumë e sigurtë që do të jeni personi më i urryeshëm në tavolinë.

Të fusni hundët në punët e të tjerëve

Ka një kufi midis kuriozitetit dhe futjes së hundëve në punët e të tjerëve, të cilën askush nuk dëshiron ta kalojë.

Kurioziteti është kur pyet se kush është punonjësi i ri. Nga ana tjetër, futja e hundëve, është kur shikon nëpër dosjet e kompanisë për të parë se sa fiton i punësuari tre tavolina më tutje.

Të qenit shumë i zhurmshëm

Nëse dëgjoni muzikë me zë të lartë ndërsa të tjerët po përpiqen të punojnë ose bisedoni me zë të lartë dhe e gjithë zyra mund të dëgjojë, atëherë kolegët tuaj mund t’ju konsiderojnë si një nga shpërqëndrimet më të bezdisshme në tokë.

Lexoni: Gjërat që nuk duhet t’i vishni kurrë gjatë punës tuaj këtë verë

Duke qenë i zhurmshëm, veçanërisht në një zyrë të hapur, ka një efekt të madh në fokusin dhe produktivitetin e kolegëve tuaj dhe zhurma mund të dëmtojë biznesin.

Përpiquni t’u tregoni kolegëve tuaj se ju i respektoni duke mbajtur muzikën me zë të ulët dhe shpresojmë se ata do iu kthejnë nderin.

Të komentoni pamjen e dikujt

Edhe nëse e shihni pamjen si një plotësues, kolegët juaj mund t’i marrin komentet tuaja në lidhje me paraqitjen e tyre si ngacmuese ose diskriminuese.

Është më mirë të rrini në komplimente që kanë të bëjnë me punën, sesa si mendoni se dikush duket.

Të gjykoni ashpër kolegët tuaj

Nëse po filloni punë në një kompani, jepuni të gjithëve një shans në punë. Mundohuni të jeni mendjehapur dhe të mbani një qëndrim pozitiv. Përndryshe, do të fitoni reputacionin se jeni shumë gjykues dhe të këqinj.

Plus, kristalizimi i opinioneve tuaja negative rreth atyre me të cilët punoni mund të shuajë mendimin tuaj kritik në një periudhë afatgjatë.

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0