Tri sfida me të cilat përballet çdo CEO i ri - Business Magazine Albania

Tri sfida me të cilat përballet çdo CEO i ri

Afro pesëdhjetë për qind e shefave ekzekutivë thonë se roli “nuk ishte ai që prisja më parë”. Kjo mospërputhje mes pritshmërisë dhe realitetit për të qenë një CEO mund të jetë një arsye pse mandati mesatar i drejtorëve ekzekutivë është vetëm pesë vjet, sipas Harvard Bussines Review.
Sipas një hulumtimi të bërë nga po i njëjti burim rezulton se shumica e CEO-ve e konsiderojnë tranzicionin sfidues, madje edhe për profesionistët me përvojë të industrisë. Ata përmendin disa faktorë që CEO-t e rinj duhet t’i marrin në konsideratë: menaxhimin e energjisë dhe kohës në mënyrë efikase, krijimin e një kuadri të qartë për menaxhimin e marrëdhënieve me anëtarët e bordit dhe palët e jashtme të interesit dhe sigurimin që informacioni i duhur të rrjedhë lart dhe jashtë organizatës.

Menaxhimi i Energjisë.

“Të jesh i kufizuar në kohë është e vështirë, por çelësi është të menaxhosh energjinë tënde. Jam shumë i vetëdijshëm se ku e devijoj dhe drejtoj energjinë time, ku e marr energjinë time dhe çfarë e dëmton atë”, tha Stuart Fletcher, ish-CEO i Bupa. Ashtu si Fletcher, CEO më ​​të vjetër dhe më me përvojë e kuptojnë rëndësinë kritike të menaxhimit të energjisë. Në shumë raste, shterrimi i energjisë mund të jetë më pak çështje e kohës së shpenzuar. Të gjithë CEO-t shpenzojnë shumë kohë duke u angazhuar me bordin. Shumë kanë zbuluar se trajtimi i kolegëve të bordit si burim njohurish dhe këshillash dhe jo si një vend detyrimi mund ta kthejë nga një angazhimin në një burim energjie. Siç na tha një CEO për Harvard Bussines Review , “U desh një ndryshim i vërtetë mendësie nga ana ime. Kthimi i angazhimeve me bordin nga një ushtrim që shpenzon energji në një burim mbështetjeje dhe këshillash kontribuoi shumë në suksesin tim personal dhe në ndjenjën e besimit se kisha avokatë përreth.”

Lexo: Sa kapacitete ka Ballkani Perëndimor për mbrojtjen nga sulmet kibernetike?

Menaxhimi i marrëdhënieve “Up and Out”.

Drejtorët ekzekutivë e njohin rëndësinë e ndërtimit të besimit dhe harmoninë me të gjitha palët e interesuara, me fokus prioritar tek bordi, tek investitorët, tek mediat dhe tek kontaktet përkatëse të qeverisë. Ndër ata që Harvard Bussines Reviw intervistoi, shumica shpenzojnë mesatarisht rreth 50% të kohës së tyre duke menaxhuar “Up and Out “.
Pothuajse të gjithë ish-drejtorët ekzekutivë, të cilët nuk ishin përqendruan në zhvillimin e marrëdhënieve të tyre me anëtarët e bordit u shprehen se do të dëshironin që të ishin përqendruar. CEO-t raportojnë se ndërtimi i marrëdhënieve me investitorët dhe palët e tjera të interesuara të jashtme si klientët, mediat, kontaktet e industrisë, agjencitë qeveritare dhe rregullatorët  shpesh është më e vështirë dhe kërkon kohë sesa pritej.

Menaxhimi i rrjedhës së informacionit.

Ndërsa CEO-t zakonisht dinë më shumë për kompaninë sesa bordi ose palët e jashtme të interesuara, ata shpesh dinë më pak për linjat individuale të biznesit sesa menaxherët. Çelësi i suksesit është të jesh i informuar pa mikromenaxhim.
Ndërsa CEO-t punojnë për të menaxhuar rrjedhën e informacionit, ata shpesh duhet të bëjnë dallimin midis njohurive shpesh-intuitive “të heshtura” që të brendshmet në përgjithësi përdorin për të marrë vendime të përditshme dhe njohurive më formale “eksplicite” për një çështje që bordi dhe palët e jashtme të interesuara. Për të menaxhuar mirë, një CEO duhet të përkthejë vendimet intuitive të biznesit në një kornizë logjike që përshtatet me njohuritë eksplicite që kanë grumbulluar anëtarët e bordit. Anëtarët e bordit kanë më pak gjasa të mbështesin një vendim që duket se bazohet në intuitë. Në vend të kësaj, shpesh është e dobishme të shpjegohet logjika pas një vendimi dhe se si ai do të mbështesë qëllimet afatshkurtra ose afatgjata të kompanisë.

Hbr

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0