Ka raste kur shpenzimet për disa produkte janë tepër të larta. Shtëpitë janë një shembull tipik i kësaj situate po ashtu dhe automjetet. Në këto momente, nevoja e vazhdueshme e njerëzve për një strehim dhe mjet transporti ka shtyrë zhvillimin e zgjidhjeve financiare, të tilla si: kredi hipotekare dhe kredi për automjete.
Por, çfarë ndodh me kompanitë që ofrojnë produkte jashtë fokusit të tyre kryesor?
Ja tre shembuj se si këto kompani, të cilat kanë specializuar produkte me çmime të larta për tregjet më të mëdha të konsumit, mund t’i bëjnë ato të arritshme për familjet e klasës punëtore.
1-Dhënia me qira e pajisjeve të shtrenjta për klientët
“Leasing” është një model klasik biznesi. Ai përfshin marrjen me qira të një aktivi, sipas një marrëveshje kontraktuale, me një çmim të caktuar për një kohë të caktuar. Kur paraqitet qiraja, zakonisht bëhet fjalë për asetet kryesore, të tilla si: një shtëpi apo makinë. Sidoqoftë, është plotësisht e mundur të jepen me qira një shumëllojshmëri e gjerë produktesh shtesë.
2-Ofrimi i pagesave pa interes.
Interesi është një faktor kryesor zhvlerësues që i bën blerjet më të mëdha jo tërheqëse. Në rast se menaxhohet mirë, modeli i financimit pa interes kompenson më shumë sesa rreziqet në sasinë e blerjeve më të mëdha dhe inkurajon ata klientë me financim të kufizuar paraprak.
3- Thyerja e gjërave në paketa më të vogla dhe çmimi “á la carte”
Ndonjëherë, një përzgjedhje e grupuar produkti mund të shtyjë diçka jashtë mundësive të buxheteve familjare të klasës punëtore. Në këto raste ndarja e një produkti në komponentë të shumtë mund të ndihmojë në zvogëlimin e pengesës financiare për hyrjen. Jo të gjitha produktet vijnë në copa individuale. Megjithatë, në këto raste, kompanitë duhet të konsiderojnë mënyra inovative për të ripaketuar komponentët individualë për t’i bërë ato të aksesueshme për klientët pa humbur vlerën e tyre kolektive.
Bërja e produkteve me çmim të lartë të aksesueshme për konsumatorët e përditshëm
Kompanitë që duan të tregtojnë produkte me çmime më të larta për konsumatorët e klasës së mesme duhet të jenë të gatshme të gjejnë mënyra unike dhe inovative për t’i ndihmuar ata të bëjnë një blerje. Nga opsionet e qirasë dhe financimit deri te ofertat “á la carte” dhe “stil bufe”, duhet të merret parasysh se si mund t’i bëni artikujt me bileta të mëdha të markës suaj të aksesueshme për audiencën tuaj të synuar.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.