Transparencë dhe cilësi: Si një kompani me ndërgjegje mund të sigurojë produktet me çmime të arsyeshme për familjet e klasës punëtore - Business Magazine Albania

Transparencë dhe cilësi: Si një kompani me ndërgjegje mund të sigurojë produktet me çmime të arsyeshme për familjet e klasës punëtore

Ka raste kur shpenzimet për disa produkte janë tepër të larta. Shtëpitë janë një shembull tipik i kësaj situate po ashtu dhe automjetet. Në këto momente, nevoja e vazhdueshme e njerëzve për një strehim dhe mjet transporti ka shtyrë zhvillimin e zgjidhjeve financiare, të tilla si: kredi hipotekare dhe kredi për automjete.

Por, çfarë ndodh me kompanitë që ofrojnë produkte jashtë fokusit të tyre kryesor?

Ja tre shembuj se si këto kompani, të cilat kanë specializuar produkte me çmime të larta për tregjet më të mëdha të konsumit, mund t’i bëjnë ato të arritshme për familjet e klasës punëtore.

1-Dhënia me qira e pajisjeve të shtrenjta për klientët

“Leasing” është një model klasik biznesi. Ai përfshin marrjen me qira të një aktivi, sipas një marrëveshje kontraktuale, me një çmim të caktuar për një kohë të caktuar. Kur paraqitet qiraja, zakonisht bëhet fjalë për asetet kryesore, të tilla si: një shtëpi apo makinë. Sidoqoftë, është plotësisht e mundur të jepen me qira një shumëllojshmëri e gjerë produktesh shtesë.

2-Ofrimi i pagesave pa interes.

Interesi është një faktor kryesor zhvlerësues që i bën blerjet më të mëdha jo tërheqëse. Në rast se menaxhohet mirë, modeli i financimit pa interes kompenson më shumë sesa rreziqet në sasinë e blerjeve më të mëdha dhe inkurajon ata klientë me financim të kufizuar paraprak.

3- Thyerja e gjërave në paketa më të vogla dhe çmimi “á la carte”

Ndonjëherë, një përzgjedhje e grupuar produkti mund të shtyjë diçka jashtë mundësive të buxheteve familjare të klasës punëtore. Në këto raste ndarja e një produkti në komponentë të shumtë mund të ndihmojë në zvogëlimin e pengesës financiare për hyrjen. Jo të gjitha produktet vijnë në copa individuale. Megjithatë, në këto raste, kompanitë duhet të konsiderojnë mënyra inovative për të ripaketuar komponentët individualë për t’i bërë ato të aksesueshme për klientët pa humbur vlerën e tyre kolektive.

 Bërja e produkteve me çmim të lartë të aksesueshme për konsumatorët e përditshëm

Kompanitë që duan të tregtojnë produkte me çmime më të larta për konsumatorët e klasës së mesme duhet të jenë të gatshme të gjejnë mënyra unike dhe inovative për t’i ndihmuar ata të bëjnë një blerje. Nga opsionet e qirasë dhe financimit deri te ofertat “á la carte” dhe “stil bufe”, duhet të merret parasysh se si mund t’i bëni artikujt me bileta të mëdha të markës suaj të aksesueshme për audiencën tuaj të synuar.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0